  • 51. Data: 2016-06-03 15:45:29
    Temat: Re: Kredyt na pesel...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 3 Jun 2016 14:54:35 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Z uporem nie rozumiesz, że właśnie kredyt *nie* jest wzięty.

    Ale pieniadze są wzięte.

    > Sprawca, albo idzie w straty.

    Rotfl, jak zwyke można liczyć ja poprawę humoru czytując Twoje posty.
    Ciesz się, właśnie wzbudziłeś ogólną wesołość w pewnym departamencie
    pewnego banku.

    --
    Marek

  • 52. Data: 2016-06-03 16:01:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-03 o 15:45, Marek pisze:

    > Ale pieniadze są wzięte.

    > Rotfl, jak zwyke można liczyć ja poprawę humoru czytując Twoje posty.
    > Ciesz się, właśnie wzbudziłeś ogólną wesołość w pewnym departamencie
    > pewnego banku.

    Raczej się nie przyznawaj w jakim banku pracujesz, bo będzie wstyd ;)

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2016-06-03 17:59:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 13:30:38 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale swoja droga - spojrz na czasy.
    > Co za instytucje przejal Alior w ubieglym roku ?
    > Skok Jana z Ket
    w 2014 chyba to było
    >i fuzja z Meritum
    To chyba 2015

  • 54. Data: 2016-06-03 18:11:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 17:59:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > w 2014 chyba to było
    > To chyba 2015
    I w 2016 Skok Wyszyńskiego

  • 55. Data: 2016-06-04 11:12:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 03 Jun 2016 14:49:00 +0200, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > O czym mowa, kredyt z cytowanego linka wzięty bez "ważnego" podpisu?
    > Wzięty.

    Wzięty. I będzie go spłacał ten kto go wziął.
    Jeszcze tylko trzeba udowodnić, że podpis jego -- albo mieć go nagranego na
    dyktafonie :)

  • 56. Data: 2016-06-04 19:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A pamietasz komornika z Mlawy - jak sie sprawa zrobila glosna, to
    > znalazlo sie wiecej poszkodowanych w podobny sposob.
    > Ciekawe - asesor sie rozpedzil i narozrabial w miesiac, czy tych
    > zdolal nasz "system sprawiedliwosci" przekonac, ze lepiej splacic, bo
    > i tak nic nie wskoraja.

    Na mrginesie - komornik ponoc decyzja sądu wrócił do zawodu...

  • 57. Data: 2016-06-04 20:26:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 19:00:59 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Na mrginesie - komornik ponoc decyzja sądu wrócił do zawodu...

    A tak życiowo- wierzysz w to że ten ciągnik tak przypadkowo stał na posesji
    dłużnika?. Tak z pozycji wierzyciela pomyśł;)

  • 58. Data: 2016-06-04 20:49:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 08:41:07 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Niemniej, dość ciekawe są te fakty, i jak nie wiadomo o co chodzi, to
    > chodzi o... wyłudzenia w SKOKach:
    "

    W całym artykule ani razu nie pojawia się słowo "SKOK" (przez
    jakiekolwiek odmiany), ...";)

  • 59. Data: 2016-06-04 23:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A tak życiowo- wierzysz w to że ten ciągnik tak przypadkowo stał na
    > posesji dłużnika?. Tak z pozycji wierzyciela pomyśł;)

    :)
    Aczkolwiek jak słuchałem czasami wypowiedzi komorników w TV i widziałem
    niektore ich wybryki to wszystko jest mozliwe.

  • 60. Data: 2016-06-04 23:07:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > :)
    > Aczkolwiek jak słuchałem czasami wypowiedzi komorników w TV i widziałem
    > niektore ich wybryki to wszystko jest mozliwe.
    Aczkolwiek jak widziałem wypowiedzi dłużników i ich niektóre wybryki to
    wszysktko jest możliwe :)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    My nose feels like a bad Ronald Reagan movie ...