    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kredyt dla partii
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <586cf022$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    Date: Sun, 8 Jan 2017 20:36:43 +0100

    Dnia Thu, 5 Jan 2017 14:44:14 -0800 (PST), n...@p...pl

    > między Petru a Kikizem jest zasadnicza różnica.
    > Paweł Kukiz mimo jednoczesnego niszczenia go
    > przez PO oraz PiS zdobył 21% w wyborach prezydenckich
    > i to nie jest żaden sondaż ale faktycznie oddane głosy
    >
    > a potem "służby" zrobiły mu antykampanię wskutek czego

    "sluzby telewizyjne"

    > w wyborach parlamentarnych dostał ponad połowę mniej...

    Nie pamietam jakiejs wielkiej antykampani. Ale moze po prostu ich juz
    przestalem sluchac.
    Byl tez wiekszy wybor.

    A antykampanie najlepsza to sobie Kukiz robi sam. Ciekawe ile bedzie
    nastepnym razem.

    > Ryszard Petru dostał 11% "w prezencie" od służb,
    > a potem dostał się do sejmu z wynikiem mniejszym
    > niż chciały służby, bo już w kampanii ośmieszył się...

    I osmiesza sie dalej, ale nadal jestem ciekaw co za sluzby i na czyje
    polecenie :-)

    Sluzb to bym sie predzej w KOD spodziewal - taka oddolna akcja nikomu
    nieznanego czlowieka ...

    J.