  • 41. Data: 2012-08-20 05:12:09
    Temat: Re: Kredyt Bank - przestrzegam
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-20 04:55, Kamil Jońca pisze:

    > Z drugiej strony, gdyby nie "fikcja doręczenia", to obawiam się, że
    > sporo dłużników przestałoby polecone odbierać. Nie, żeby mi się jakoś
    > stan obecny podobał. Brakuje mi w nim kar dla powodów podających
    > nieprawdziwe adresy dłużników[1].

    A jak Ci się podoba blokowanie postępowań przez "wyprowadził się
    bez podania nowego adresu" (tak zwrotka wypełniona przez
    listonosza ... dłużnik dyktował) ... Sąd wzywa o adres - piszesz
    do CBA - CBA podaje ten sam adres ... i jesteś w dupie ...

    Gwarantuję Ci, że fundusze nie robią tego umyślnie (jeśli im się
    zdarza) bo odstawiają masówkę ... Pozwany zaś lawiruje umyślnie.
    Uważasz, że takie same kary powinny być dla pozwanych, którzy
    udają, że "nie mogą odebrać korespondencji" ?

    Pytam, bo osobiście wkurwia mnie już ustanawianie kuratorów dla
    osób nieznanych z miejsca pobytu w sytuacji, gdy z tymi
    nieznanymi z miejsca pobytu spotykam się osobiście pod adresami,
    które posiadam ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 42. Data: 2012-08-20 08:15:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > A jak Ci się podoba blokowanie postępowań przez "wyprowadził się bez
    > podania nowego adresu" (tak zwrotka wypełniona przez listonosza

    Tu akurat po d... powinien dostać listonosz, o takich przypadkach też
    słyszałem.
> [...]
    >
    > Gwarantuję Ci, że fundusze nie robią tego umyślnie (jeśli im się
    > zdarza) bo odstawiają masówkę ... Pozwany zaś lawiruje
    Z tymi gwarancjami to uważaj. Gdzieś czytałem/słyszałem, że (po całym
    postępowaniu, gdy w końcu okazało się, że Adres A jest zły), sędzia
    wezwał telekom do wskaznia na jakiej podstawie twierdzi, że należy
    używać tego adresu ... ten radośnie przedstawił pismo "dłużnika" sprzed 4
    lat, w którym ten informuje o przeprowadzce pod adres B, co więcej
    późńiej okazało się że na adres B były wysyłane faktury. I uważasz, że
    to jest OK?

> [...]
    > nieznanych z miejsca pobytu w sytuacji, gdy z tymi nieznanymi z
    > miejsca pobytu spotykam się osobiście pod adresami, które posiadam ...

    Powinny. Ale nie wiemy, czy więcej jest nieszczęść wierzycieli, bo
    nie można namierzyć dłużnika, czy nieszczęść osób którym "przypadkowo"
    komornik zrobił wjazd na chatę.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 43. Data: 2012-08-20 09:36:26
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-20 08:15, Kamil Jońca pisze:
    > Powinny. Ale nie wiemy, czy więcej jest nieszczęść wierzycieli, bo
    > nie można namierzyć dłużnika, czy nieszczęść osób którym "przypadkowo"
    > komornik zrobił wjazd na chatę.

    Ja pie... Takie dywagacje i dysputy na temat oczywistej sprawy.
    Komornik powinien mieć obowiązek sprawdzenia czy wniosek który dostaje
    nie posiada wad. Jeśli wierzyciel powołuje się na fakturę to na niej
    jest jak byk PRAWIDŁOWY adres a nie jakiś wydumany (w niecnych celach)
    Za taką pracę komornik powinien dostawać wynagrodzenie.
    Nie wiem jakie bardziej elementarne obowiązki można wymyślić

    Gdybym ja w swojej pracy tak traktował zlecenia to połowa produkcji
    szłaby do kosza.

    Ciężko to wpleść w przepisy prawne? A po co wplatać?
    Trzeba karać za nie wykonywanie podstawowych obowiązków podobnie jak
    miliony normalnych pracowników w tym kraju.

  • 44. Data: 2012-08-20 10:09:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <z...@g...pl> writes:

    > Ja pie... Takie dywagacje i dysputy na temat oczywistej sprawy.
    > Komornik powinien mieć obowiązek sprawdzenia czy wniosek który dostaje
    > nie posiada wad. Jeśli wierzyciel powołuje się na fakturę to na niej

    Ale JAK ma sprawdzić taki np. adres. Przypominam, że własność mieszkania
    nic nie mówi bo ktoś może wynajmować.

    > jest jak byk PRAWIDŁOWY adres a nie jakiś wydumany (w niecnych celach)
    Ekhem. Ale wiesz o tym, że w przypadku DG w przypadku pozwu musisz podać
    adres zamieszkania przedsiębiorcy, a nie adres prowadzenia działalności?
    (Ten z faktury)

    Tak, to jest głupie. Ale nie ja to wymyśliłem.
    [...]
    KJ

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 45. Data: 2012-08-21 03:33:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:
    > Jeśli wierzyciel powołuje się na fakturę to na niej jest jak byk
    > PRAWIDŁOWY adres a nie jakiś wydumany (w niecnych celach)

    a skad ta pewnosc?
    adres po pierwsze, moze byl prawidlowy na dzien wystawienia faktury, a
    nie na dzien dzisiejszy.
    Po drugie, nawet tego nie mozesz byc pewnien, bo swego czasu mialem
    komorke z adresem mojej kolezanki, bo chcialem, zeby faktury
    przychodzily do niej. Ot takie poste restante.
    Dobrze, ze placilem, bo mogla chate stracic przeze mnie.

  • 46. Data: 2012-09-02 16:51:51
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote on 2012-08-18_2:19

    > napisales jak chcialbys, zeby było.
    > Niestety tak nie jest.
    > Tłumaczyc mi sie nie chce co moze komornik, a moze duzo nawet jak
    > nie ma racji i dalej bedzie to zgodnie z prawem.
    > Może inni bedą mieli wiecej czasu, zeby ci to wytlumaczyc.

    (Z opóźnieniem, bo urlop.)
    Inni tłumaczyli (w innej części wątku), ale nie w odniesieniu do
    moich zarzutów. Więc oświeć mnie proszę, co w omawianym przypadku
    może zrobić komornik, jeśli zignoruję nalepki i wywiozę moje
    ruchomości, zajęte przez komornika wskutek niewykonywania przez
    niego obowiązków z należytą starannością?

    witrak()