  • 1. Data: 2012-08-17 09:39:08
    Temat: Kindle z mBanu
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    Witam

    Jakoś tak późno się zabrałem za wniosek o kartę później trochę mi zeszło
    żeby zrobić zakupy za 500 PLN.

    Czy mBank informuję, że zostały zaksięgowane kwoty i że za 20 dni wysyła
    czytnik?
    Czy trzeba cierpliwie czekać?

    Rozumiem, że zakupy w internecie i w sklepach stacjonarnych liczą się do
    tej kwoty 500.

    Ryba

  • 2. Data: 2012-08-17 10:02:24
    Temat: Re: Kindle z mBanu
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-08-17 09:39, Ryba pisze:
    > Czy mBank informuję, że zostały zaksięgowane kwoty i że za 20 dni wysyła
    > czytnik?

    Nie informuje. I zgodnie z regulaminem to 20 dni ROBOCZYCH. Dziś to
    przerabiałem wisząc 19 minut na mLinii.

    > Czy trzeba cierpliwie czekać?

    Tak. Podobno kurier dzwoni dzień wcześniej.

    > Rozumiem, że zakupy w internecie i w sklepach stacjonarnych liczą się do
    > tej kwoty 500.

    Tak.

    --
    radar

  • 3. Data: 2012-08-17 11:11:20
    Od: a...@g...pl

    radar wrote:

    > Tak. Podobno kurier dzwoni dzień wcześniej.

    Jednym dzwoni, innym nie - zależy od wygodnictwa i obrotności kuriera.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl