  • 1. Data: 2012-08-17 20:59:43
    Temat: Obligacje korporacyjne GANT - 11% w skali roku
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    http://obligacje.gant.pl/

    Wiem, że to nie AG, ale... podobne obligacje korporacyjne oferował DSS, ponoć
    "prześwietlony" pod względem kondycji finansowej. Znajdą chętnych??

  • 2. Data: 2012-08-17 21:03:32
    Temat: Re: Obligacje korporacyjne GANT - 11% w skali roku
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-17 20:59, eisenberg pisze:
    > http://obligacje.gant.pl/
    >
    > Wiem, że to nie AG, ale... podobne obligacje korporacyjne oferował DSS, ponoć
    "prześwietlony" pod względem kondycji finansowej. Znajdą chętnych??

    Na chuj korporacji obligacje ? Dobrtze prosperujace przedsiebiorstwo
    zarobi oracajac ta gotowka duzo wiecej niz mizerne 11%.

  • 3. Data: 2012-08-17 21:08:03
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

> [...]
    >
    > Wiem, że to nie AG, ale... podobne obligacje korporacyjne oferował DSS, ponoć
    "prześwietlony" pod względem kondycji finansowej. Znajdą chętnych??

    To już wiadomo dlaczego tyle reklam wizerunkowych jest w tv

  • 4. Data: 2012-08-17 22:17:59
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-08-17 21:08, news.home.net.pl pisze:
    > To już wiadomo dlaczego tyle reklam wizerunkowych jest w tv

    Jak to się mówi gant kant ;)

    --
    radar

  • 5. Data: 2012-08-18 14:56:34
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 17 Aug 2012 11:59:43 -0700 (PDT), eisenberg wrote:
    > http://obligacje.gant.pl/
    >
    > Wiem, że to nie AG, ale... podobne obligacje korporacyjne oferował
    > DSS, ponoć "prześwietlony" pod względem kondycji finansowej. Znajdą
    > chętnych??

    AFAIK te papiery od paru lat mniej-wiecej tyle dawaly i nie bylo z nimi
    problemow.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2012-08-19 05:59:20
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):

    > AFAIK te papiery od paru lat mniej-wiecej tyle dawaly i nie bylo z nimi
    > problemow.

    Nie widzisz zbieżność z Amber Gold? :) Oni też płacili na czas, aż do czasu,
    kiedy im się odechciało. Obligacje korporacyjne to coś niezwykle podobnego.
    Nie wierzysz? Poszukaj świeżych informacji o Idea TFI.

  • 7. Data: 2012-08-19 16:46:00
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 19 Aug 2012 03:59:20 +0000 (UTC), Konfabulator wrote:

    > Nie widzisz zbieżność z Amber Gold? :)

    Chyba w czasie. Tutaj i spolka i obligi są do kupienia przez GPW, co
    jednak troche dodaje wiarygodnosci, porownujac z AG.

    > Nie wierzysz? Poszukaj świeżych informacji o Idea TFI.

    IDMSA. Zaskoczenie?

    PS. *ZAWSZE* wiekszy procent oznacza jakies wieksze ryzyko. W dzisiejszych
    czasach w szczegolnosci.

    PPS. Nie, nie mam zadnego interesu w tym, zeby ktos kupil jakąkolwiek GNT*

  • 8. Data: 2012-08-19 16:55:53
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-19 16:46, Michal Tyrala pisze:

    > Chyba w czasie. Tutaj i spolka i obligi są do kupienia przez GPW, co
    > jednak troche dodaje wiarygodnosci, porownujac z AG.

    Hmm... Netia jest na GPW, bardzo poważna firma, a sobie poleciała z 120
    zł na poniżej 2zł...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 9. Data: 2012-08-20 00:12:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-19, SQLwiel <_...@g...com> wrote:

    [...]

    > Hmm... Netia jest na GPW, bardzo poważna firma, a sobie poleciała z 120
    > zł na poniżej 2zł...

    Ale widzisz różnicę między obligacjami a akcjami?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2015-02-06 23:59:39
    Od: n...@g...com

    W dniu piątek, 17 sierpnia 2012 21:03:32 UTC+2 użytkownik Aha.... napisał:
> [...]
    pono� "prze�wietlony" pod wzgl�dem kondycji finansowej. Znajd� ch�tnych??

    > Na chuj korporacji obligacje ? Dobrtze prosperujace przedsiebiorstwo
    > zarobi oracajac ta gotowka duzo wiecej niz mizerne 11%.

    Tylko trzeba mieć tą gotówkę, aby nią obracać.
    -- Bodhi - http://obligacje-korporacyjne.netinvest.pl/