    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt Bank - przestrzegam
    Date: Mon, 20 Aug 2012 08:15:14 +0200

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > A jak Ci się podoba blokowanie postępowań przez "wyprowadził się bez
    > podania nowego adresu" (tak zwrotka wypełniona przez listonosza

    Tu akurat po d... powinien dostać listonosz, o takich przypadkach też
    słyszałem.
    > ... dłużnik dyktował) ... Sąd wzywa o adres - piszesz do CBA - CBA
    > podaje ten sam adres ... i jesteś w dupie ...
    >
    > Gwarantuję Ci, że fundusze nie robią tego umyślnie (jeśli im się
    > zdarza) bo odstawiają masówkę ... Pozwany zaś lawiruje
    Z tymi gwarancjami to uważaj. Gdzieś czytałem/słyszałem, że (po całym
    postępowaniu, gdy w końcu okazało się, że Adres A jest zły), sędzia
    wezwał telekom do wskaznia na jakiej podstawie twierdzi, że należy
    używać tego adresu ... ten radośnie przedstawił pismo "dłużnika" sprzed 4
    lat, w którym ten informuje o przeprowadzce pod adres B, co więcej
    późńiej okazało się że na adres B były wysyłane faktury. I uważasz, że
    to jest OK?

    > umyślnie. Uważasz, że takie same kary powinny być dla pozwanych,
    > którzy udają, że "nie mogą odebrać korespondencji" ?
    >
    > Pytam, bo osobiście wkurwia mnie już ustanawianie kuratorów dla osób
    > nieznanych z miejsca pobytu w sytuacji, gdy z tymi nieznanymi z
    > miejsca pobytu spotykam się osobiście pod adresami, które posiadam ...

    Powinny. Ale nie wiemy, czy więcej jest nieszczęść wierzycieli, bo
    nie można namierzyć dłużnika, czy nieszczęść osób którym "przypadkowo"
    komornik zrobił wjazd na chatę.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler