  • 1. Data: 2012-08-17 13:06:13
    Temat: Karta prepaid do Raynaira
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Która Mastercard Pepaid nadaje się do bezprowizyjnej płatności w Raynarze. I
    zeby przeszła jednorazowo płatność 1500 złotych.

  • 2. Data: 2012-08-17 13:53:15
    Temat: Re: Karta prepaid do Raynaira
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 17 Aug 2012 13:06:13 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Która Mastercard Pepaid nadaje się do bezprowizyjnej płatności w
    > Raynarze. I zeby przeszła jednorazowo płatność 1500 złotych.

    Na pewno Auchan prepiad i ostatnio widziałem jakąś BZWBK prepiad co miała
    podniesiony limit jednorazowej transakcji do bodajże 4k (jakaś strona to
    miała o lotach ale nie pamiętam jaka flyfree czy freefly jakoś tak).
    Auchan ma lepsze przeliczniki niż BZWBK.
    Na strony Ryana to bym uważał po tysiąckroć. Z tego co wiem poblokowali
    już płacenie karatami nawet prepaid w UK, DE, ES i gdzieś tam jeszcze. Ja
    ostatnio to widziałem już Ryanowy mega przekręt. Kolega kupował bilety i
    pożyczył moją kartę. Chciał lecieć z Paryża na południe Francji (nie
    pamiętam gdzie). Jak się przyszło do płacenia to doliczało mu za prepaid
    2 eur od biletu i na sztywno miał przewalutowane po zabójczym kursie
    Ryana bodajże +30 gr od 1 eur. Nie dało się tego w żaden sposób zmienić.
    Kolega się poddał i zapłacił. Jak przyszedłem zacząłem jeszcze raz
    sprawdzać, bo mu nie wierzyłem, ale rzeczywiście było tak jak mówił. Co
    się okazało? Jak przestawiliśmy stronę Ryanair.com z języka PL na ENG to
    można było wyłączyć złodziejskie przewalutowanie Ryan i nie doliczało +2
    eur od biletu mimo, że płacił prepaid. Generalnie po podsumowaniu na 5
    biletach w dwie strony Ryan go skroił jakieś 170 zł :( tak oto właśnie
    wyglądają "tanie linie" Ryanair.

    Xenocide

  • 3. Data: 2012-08-17 14:41:49
    Od: Pablo <p...@g...com>

> [...]
    > eur od biletu mimo, że płacił prepaid. Generalnie po podsumowaniu na 5
    > biletach w dwie strony Ryan go skroił jakieś 170 zł :( tak oto właśnie

    Wszystkie wyloty z UK,Hiszpanii,Irlandii,Niemieci Wloch obarczone sa oplata
    za platnosc karta 6 euro za lot za osobe, chyba ze posiada sie karte
    Ryanair passport to wtedy nie ma tej oplaty;
    natomiast platnosc za loty ze wszystkich pozostalych krajow przy placeniu
    karta Mastercard prepaid sa bezprowizyjne nadal;
    Pierwszy raz slysze o oplacie 2e za platnosc i za sztywny nie do zmiany
    kurs (Ryanair exchange rate) Tutaj czasami problem moze byc tymczasowy po
    stronie serwera ryanair, gdzie zdarza sie ze nie ma mozliwosci wylaczenia
    wlasnie kursu ryanair;nie ma znaczenia czy strona PL czy UK ryanair.

    Uwaga jest taka ze trzeba uwaznie kupowac bilety i rozwaznie za nie placic.

  • 4. Data: 2012-08-17 15:16:19
    Od: disnej <d...@g...com>

    ta strona to fly4free.pl

    podają tam różne hacki na ryanaira, np jak płacić w pln mimo startu z innego kraju,
    czasem sie to oplaca

    przewalutowanie ryanaira tez jest pokazane jak sie odznacza

  • 5. Data: 2012-08-17 16:27:51
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):
    > Która Mastercard Pepaid nadaje się do bezprowizyjnej płatności w Raynarze. I
    > zeby przeszła jednorazowo płatność 1500 złotych.

    http://allegro.pl/mastercard-prepaid-ryanair-bez-pro
    wizji-i2547932795.html

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2012-08-17 22:45:30
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    wiatrak wrote:

    > Która Mastercard Pepaid nadaje się do bezprowizyjnej płatności w
    > Raynarze. I zeby przeszła jednorazowo płatność 1500 złotych.

    Auchan Mastercard.

    Z zalet, to jest darmowa.
    Srodki sa dostepne od razu po wplaceniu w punkcie finansowym w Auchan,
    a przelewem kasa idzie ze 2 dni.
    Limit transakcji to 5000.

    Z wad, to trzeba podpisac jakies kwity dotyczace karty, poza tym
    standardowo wciskaja jakies ubezpieczenie do karty, ale mozna
    zrezygnowac od reki.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2012-08-18 09:47:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 17 Aug 2012 13:41:49 +0100, Pablo napisał(a):

    > Uwaga jest taka ze trzeba uwaznie kupowac bilety i rozwaznie za nie
    > placic.

    To jest wiadome ale mimo czujności Ryan i tak nawet wytrawnego gracza, od
    czasu do czasu, może przewieźć na lewych sankach ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-08-18 09:50:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 17 Aug 2012 06:16:19 -0700, disnej napisał(a):

    > ta strona to fly4free.pl
    >
    > podają tam różne hacki na ryanaira, np jak płacić w pln mimo startu z
    > innego kraju, czasem sie to oplaca

    Hmmm to się chyba nie tyczy Ryana tylko jakiś innych linii. Przeliczniki
    Ryana są kosmiczne tudzież zwyczajnie lichwiarskie ;)

    > przewalutowanie ryanaira tez jest pokazane jak sie odznacza

    To jest wiadomo ale dla ludzi niewprawionych Ryan przygotował pułapeczkę
    i to okienko nie widać od razu tylko po wpisaniu nr karty bodajże. Bardzo
    sprytne. Człowiek cały w nerwach się skupia żeby dobrze nr karty wpisać a
    tu w między czasie Ryan pokazuje okienko ze swoim bonusem, którego jak
    się nie wyłączy, to wiadomo ;)

    --
    xbartx