  • 1. Data: 2012-08-17 21:53:29
    Temat: Kredyt Bank - przestrzegam
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Sytuacja z początku nawet śmieszna. Pewna osoba używała mojego adresu
    jako tymczasowej skrzynki kontaktowej, do czasu zakupu swojego
    mieszkania. Przychodziły tam m.in. wyciągi z KB. Mieszkanie zakupiono
    prawie 4 lata temu, do tej pory nie udało się zmienić adresu
    korespondencyjnego w tym śmiesznym banku, mimo że jakieś grubsze akcje
    się odbywały, nawet rozmowy z jakimiś "kierownikami". Dziś przyszło
    coś nowego, mianowicie błyszczące chipowe karty kredytowe tejże osoby
    oraz współmałżonka. Co prawda pinów nie załączyli, ale może przyjdą w
    następnej korespondencji :>

    Jakby ktoś miał coś istotnego w tej instytucji, doradzam ostrożność :>

    L.

  • 2. Data: 2012-08-17 21:59:12
    Temat: Re: Kredyt Bank - przestrzegam
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lisciasty wrote:
> [...]
    > następnej korespondencji :>
    >
    > Jakby ktoś miał coś istotnego w tej instytucji, doradzam ostrożność :>

    odeslij z adnotacja, ze adrest nie mieszka, to zamkną im konto.
    Piny przyjda za dwa dni.

    Ale ty sie ciesz. Bo jakby w tym banku mieli niesplacony debet to
    komornik wpadlby do ciebie i zgodnie z prawem zajął na dzien dobry
    wszystko co znalazł.

  • 3. Data: 2012-08-17 22:02:47
    Od: nospam <n...@n...pl>

    > Ale ty sie ciesz. Bo jakby w tym banku mieli niesplacony debet to
    > komornik wpadlby do ciebie i zgodnie z prawem zajął na dzien dobry
    > wszystko co znalazł.

    jak to zajal, jak mieszkanie zostalo sprzedane 4 lata temu?

  • 4. Data: 2012-08-17 22:05:13
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Ale ty sie ciesz. Bo jakby w tym banku mieli niesplacony debet to
    > komornik wpadlby do ciebie i zgodnie z prawem zajął na dzien dobry
    > wszystko co znalazł.

    Podstawa prawna? Pieprzysz, aż miło...

  • 5. Data: 2012-08-17 22:05:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    nospam <n...@n...pl> writes:

    > jak to zajal, jak mieszkanie zostalo sprzedane 4 lata temu?

    Ale bank myśli, że nie i do komornika wysłałby adres autora wątku.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    The world really isn't any worse. It's just that the news coverage

  • 6. Data: 2012-08-17 22:17:00
    Od: nospam <n...@n...pl>

    > Ale bank myśli, że nie i do komornika wysłałby adres autora wątku.
    > KJ

    rzeczwiscie jak dobrze pomyslec, to taka sytuacja moze sie zdarzyc -
    zalozmy ze bank nie wie, ze kredytobiorca juz nie mieszka (nie mowimy o
    kredycie mieszkaniowym tylko np. na samochod), wiec wystawia bankowy
    tytul egzekucyjny, sad go klepie od reki (sprawdza tylko czy formalnie
    sie wszystko zgadza, nie sprawdza czy kowalski wciaz tam mieszka), tytul
    egzekucyjny trafia do komornika, a ten zajmuje mieszkanie lub np.
    ruchomosci w nim i pozniej trzeba odkrecac, oczywiscie jest to do
    zrobienia, ale ile czasu i nerwow?

    to kolejny argument, ze cos takiego jak bankowy tytul egzekucyjny nie
    powinien istniec

  • 7. Data: 2012-08-17 22:48:08
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Sie, 22:02, nospam <n...@n...pl> wrote:
    > jak to zajal, jak mieszkanie zostalo sprzedane 4 lata temu?

    Nienie, ja tu dalej mieszkam, tamta osoba nigdy nie mieszkała, tylko
    adres korespondencyjny był mój (ale adresat już nie ja). Zameldowanie
    tamtej osoby to inne miasto (przed zakupem przez nią mieszkania 4 lata
    temu).

    L.

  • 8. Data: 2012-08-17 22:56:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    nospam wrote:

    > jak to zajal, jak mieszkanie zostalo sprzedane 4 lata temu?

    komu sprzedane? tobie?

    no to co z tego.
    mieszkania ci nie zajmie, ale ruchomosci w nim tak, bo adres do
    korespondencji ciagle jest na to mieszkanie, wiec to co w srodku nadaje
    sie do zajecia.
    potem sobie to w sadzie odbijesz, ale masz na to 7 dni.

  • 9. Data: 2012-08-17 22:57:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lisciasty wrote:

> [...]
    > adres korespondencyjny był mój (ale adresat już nie ja). Zameldowanie
    > tamtej osoby to inne miasto (przed zakupem przez nią mieszkania 4 lata

    komornikowi wystarczy, ze adres sie zgadza.

  • 10. Data: 2012-08-17 23:17:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Konfabulator wrote:

    > Podstawa prawna? Pieprzysz, aż miło...

    skoro wiesz lepiej to dalej zyj w nieswiadomosci