    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt Bank - przestrzegam
    Date: Mon, 20 Aug 2012 10:09:39 +0200

    z <z...@g...pl> writes:

    > Ja pie... Takie dywagacje i dysputy na temat oczywistej sprawy.
    > Komornik powinien mieć obowiązek sprawdzenia czy wniosek który dostaje
    > nie posiada wad. Jeśli wierzyciel powołuje się na fakturę to na niej

    Ale JAK ma sprawdzić taki np. adres. Przypominam, że własność mieszkania
    nic nie mówi bo ktoś może wynajmować.

    > jest jak byk PRAWIDŁOWY adres a nie jakiś wydumany (w niecnych celach)
    Ekhem. Ale wiesz o tym, że w przypadku DG w przypadku pozwu musisz podać
    adres zamieszkania przedsiębiorcy, a nie adres prowadzenia działalności?
    (Ten z faktury)

    Tak, to jest głupie. Ale nie ja to wymyśliłem.
    [...]
    KJ

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.