    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt Bank - przestrzegam
    Date: Mon, 20 Aug 2012 09:36:26 +0200

    W dniu 2012-08-20 08:15, Kamil Jońca pisze:
    > Powinny. Ale nie wiemy, czy więcej jest nieszczęść wierzycieli, bo
    > nie można namierzyć dłużnika, czy nieszczęść osób którym "przypadkowo"
    > komornik zrobił wjazd na chatę.

    Ja pie... Takie dywagacje i dysputy na temat oczywistej sprawy.
    Komornik powinien mieć obowiązek sprawdzenia czy wniosek który dostaje
    nie posiada wad. Jeśli wierzyciel powołuje się na fakturę to na niej
    jest jak byk PRAWIDŁOWY adres a nie jakiś wydumany (w niecnych celach)
    Za taką pracę komornik powinien dostawać wynagrodzenie.
    Nie wiem jakie bardziej elementarne obowiązki można wymyślić

    Gdybym ja w swojej pracy tak traktował zlecenia to połowa produkcji
    szłaby do kosza.

    Ciężko to wpleść w przepisy prawne? A po co wplatać?
    Trzeba karać za nie wykonywanie podstawowych obowiązków podobnie jak
    miliony normalnych pracowników w tym kraju.