  • 1. Data: 2008-02-21 21:29:33
    Temat: Konto online Eurobank - czy aby na pewno jest takie rewelacyjne?
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    Czytam czytam o tym koncie i nasuwają mi się pytania:

    1) na pewno jest ono rewelacyjne jeśli chodzi o oprocentowanie - chyba
    najwyższe obecnie na rynku 5,55 %

    2) ale czy jest ono aż tak rewelacyjne jeśli chodzi o prowizje.

    otóż dla tego dla kogo nie jest to konto główne trzeba pilnować aby w każdym
    miesiącu przelewać na nie minimum 800 zł - a miałem tak już w jednym banku -
    pojechałem na wakacje nie było mnie praie 2 m-ce no i nie spełniłem jakichs
    tam warunków i mnie skasowali za prowadzenie

    3) poza tym karta debetowa do tego konta kosztuje 0,95 zł za miesiąc - chyba
    powariowali

    4) no i jeszcze schizy z tokenem i parę innych zapisów w taryfie - sądze że
    na pewno na nie bank złapie mnie na nie

    dlaczego więc tak chętnie zakładacie to konto - przecież jest wiele innych
    kont gdzie wszystko jest bezpłatne i nie trzeba niczego pilnować

  • 2. Data: 2008-02-21 21:49:00
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > 1) na pewno jest ono rewelacyjne jeśli chodzi o oprocentowanie - chyba
    > najwyższe obecnie na rynku 5,55 %

    Ano fakt. I to zwykły ROR.

> [...]
    > pojechałem na wakacje nie było mnie praie 2 m-ce no i nie spełniłem jakichs
    > tam warunków i mnie skasowali za prowadzenie

    Hmm... I tak i nie. Faktycznie, jeśli ma funkcjonować jako konto dodatkowe to
    przelewanie 800 zł/m-c może być problemem. Czego to w końcu Polak nie zrobi,
    żeby mieć coś gratis ;) Ale myślę, że dla wielu osób konto to może z powodzeniem
    stać się kontem głównym. Ba, nawet emerytów do niego przekonasz - bezpłatne (bo
    emeryturka wpłynie), wysoko oprocentowane, karta za złotówkę, dostęp do każdego
    bankomatu. Nie zapominaj też, że jest to świetna alternatywa dla lokaty - wysoko
    oprocentowane, bez zamrażania na ustalony termin.

    > 3) poza tym karta debetowa do tego konta kosztuje 0,95 zł za miesiąc - chyba
    > powariowali

    Ty tak na serio czy się zgrywasz? ;)

    > 4) no i jeszcze schizy z tokenem i parę innych zapisów w taryfie - sądze że
    > na pewno na nie bank złapie mnie na nie

    A próbowałeś używać tokena? Bo nie wiem skąd miałyby się wziąć te "schizy".
    Chyba, że należysz do pokolenia, które pilota od telewizora pali na stosie
    skandując "zgiń, przepadnij siło nieczysta" ;)

    > dlaczego więc tak chętnie zakładacie to konto - przecież jest wiele innych
    > kont gdzie wszystko jest bezpłatne i nie trzeba niczego pilnować

    Nowe, wygodne, interesujące warunki, ciekawy serwis transakcyjny, świetny pomysł
    na token (GSM). Nie jest idealne, ale jest dobrym wstępem do walki o nowego
    klienta. Zobaczymy co inne banki wytoczą.

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 3. Data: 2008-02-21 22:23:01
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 21 Feb 2008 22:29:33 +0100, Michał R. napisał(a):

    > Czytam czytam o tym koncie i nasuwają mi się pytania:
    Jakieś kilka postów poniżej piałem peany na temat tego konta. Dla mnie
    stało się ono kontem podstawowym, a przy takim nie muszę martwić o
    zwolnienie opłaty za prowadzenie. Zresztą za 4 zł nie zamierzam się
    wieszać.
    Dla mnie obsługa onlineowa jest wygodna, jest tam taka funkconalność jaka
    mi jest potrzebna, nie ma niczego co by mi brakowało.

    5,55% drogą nie chodzi, a przy swobodzie dysponowania środkami na rachunku,
    wygodnie używania tokena GSM (u mnie działa) i wystarczającą
    fukcjonalnością konta onlinec dla mnie to dobry wybór.

  • 4. Data: 2008-02-21 22:37:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lut, 23:23, smE <n...@n...com> wrote:
    > Dnia Thu, 21 Feb 2008 22:29:33 +0100, Michał R. napisał(a):

    > Dla mnie obsługa onlineowa jest wygodna, jest tam taka funkconalność jaka
    > mi jest potrzebna, nie ma niczego co by mi brakowało.

    Sa przelewy z data przyszla?

  • 5. Data: 2008-02-21 22:39:03
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 21 Feb 2008 14:37:17 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Sa przelewy z data przyszla?

    Ja to załatwiam jednorazowym zleceniem stałym z datą przyszłą. Działa :)

  • 6. Data: 2008-02-21 22:40:14
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Sa przelewy z data przyszla?

    Są jednorazowe zlecenia stałe z datą dowolną ;)

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 7. Data: 2008-02-21 22:41:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lut, 23:39, smE <n...@n...com> wrote:

    > Ja to załatwiam jednorazowym zleceniem stałym z datą przyszłą. Działa :)

    A zaklada sie i odbiorcow i zlecenia, czy tez przelewy zdefiniowane?
    W mBanku mnie te przelewy...@@##!!!%%!!!!

  • 8. Data: 2008-02-21 22:45:00
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > A zaklada sie i odbiorcow i zlecenia, czy tez przelewy zdefiniowane?
    > W mBanku mnie te przelewy...@@##!!!%%!!!!

    Jest coś takiego jak lista zaufanych odbiorców, gdzie do uzupełnienia jest potem
    tylko kwota (jeśli o to Ci chodziło). Coś podobnego jak w KB24 i ichnie
    definiowanie odbiorców.

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 9. Data: 2008-02-21 22:46:31
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 21 Feb 2008 14:41:36 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > A zaklada sie i odbiorcow i zlecenia, czy tez przelewy zdefiniowane?
    > W mBanku mnie te przelewy...@@##!!!%%!!!!

    Trochę nie wiem o czym mówisz, bo mBankiem bawiłem się bardzo mało...
    W Eurobanku możesz definiwać odbiorców, możesz potem do nich wysyłać
    przelewy lub zakładać zlecenia (stałe albo jednorazowe z datą przyszłą);
    masz też normalne przelewy i zlecenia, w których możesz albo wpisać
    odbiorcę ręcznie, albo wybrać go z rozwijalnej listy. Przelew do każdego
    zdefiniowanego odbiorcy może być dodatkowo zabezpieczony kodem z tokena, a
    jak zaznaczony jest odpowiedni kwadracik - odbiorca zaufany - to przelew,
    czy też zlecenie idzie bez dodatkowego potwierdzenia.

    Jeśli w tym co napisałem zawarte zostało to o co pytałeś to bardzo się
    cieszę, jeśli nie to pytaj dalej :)

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2008-02-21 22:53:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lut, 23:46, smE <n...@n...com> wrote:

    > Jeśli w tym co napisałem zawarte zostało to o co pytałeś to bardzo się
    > cieszę, jeśli nie to pytaj dalej :)
    >
    > pozdrawiam

    Zawarte.
    Dzieki :)

    testuj dalej :)
    Oby nie wyszla taka kicha jak z Polbankiem - tam tez na poczatku byla
    euforia.

    Wyglada obiecujaco, ale pytanie jak to bedzie sie sprawowac pod pelnym
    obciazeniem, a nie tylko przy kilkuset klientach testujacych.

    A jak z transakcjami karta debetowa?
    Kiedy widac w systemie, kiedy blokuje kwoty pod transakcje i czy widac
    tresc blokad? Jak szybko blokady przechodza w transakcje autoryzowane?