  • 1. Data: 2008-02-21 21:09:04
    Temat: spłata karty kredytowej ING
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    Witam po raz pierwszy zdarzyła mi sie taka sytuacja:

    data spłaty karty ING była na 18.02

    no więc robię przelew ze swojego Konta Oszczędnościowego w ING przelew żeby
    spłacić tę kartę.

    podglądam dzisiaj rano przez internet a na rachunku mojej karty takie
    operacje

    spłata karty - data operacji 18.02
    data księgowania 19.02

    czy karta została spłacona w terminie?

  • 2. Data: 2008-02-21 21:13:34
    Temat: Re: spłata karty kredytowej ING
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Michał R." <m...@e...pl> napisał w wiadomości

    > spłata karty - data operacji 18.02
    > data księgowania 19.02
    >
    > czy karta została spłacona w terminie?

    Tak.

    marekz

  • 3. Data: 2008-02-21 21:23:39
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    a czy wiesz to z własnego doświadczenia czy tak po prostu myślisz?

  • 4. Data: 2008-02-21 21:25:43
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    >a czy wiesz to z własnego doświadczenia czy tak po prostu myślisz?

    Tak myślę.

    marekz

  • 5. Data: 2008-02-21 21:53:08
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Tak.

    Teoretycznie to jeden system. Praktycznie bank może uznać za stan faktyczny datę
    księgowania. Nie ręczę za ING, ale w eurobanku miałem z tym jazdy - w podobnej
    sytuacji bank stwierdził, że liczy się dla niego data księgowania i strzelił
    opłatkę za nieterminową spłatę.

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 6. Data: 2008-02-21 22:07:31
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podobnej
    > sytuacji bank stwierdził, że liczy się dla niego data księgowania i

    Nie sądzę aby tak było faktycznie. A jeśli nawet tak było to pozytywne
    rozpatrzenie reklamacji w Eurobanku miało 100% szans.

    W ING trzeba tylko przy przelewach międzybankowych pamiętać o tym, że nie
    uczestniczy on w III sesji Elixir. W Eurobanku takiego niebezpieczeństwa nie
    ma.

    marekz

  • 7. Data: 2008-02-21 22:32:17
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > uczestniczy on w III sesji Elixir. W Eurobanku takiego niebezpieczeństwa nie

    Uhm. Powiedz to eurobankowi. Swoje z nimi już zjadłem jeśli chodzi o KK i więcej
    nie chcę. W ogóle system rozpatrywania reklamacji u nich to jedno wielkie,
    khemm, g***, ale to tak już czysto OT ;)

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 8. Data: 2008-02-21 22:40:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lut, 23:32, "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Uhm. Powiedz to eurobankowi. Swoje z nimi już zjadłem jeśli chodzi o KK i więcej
    > nie chcę. W ogóle system rozpatrywania reklamacji u nich to jedno wielkie,
    > khemm, g***, ale to tak już czysto OT ;)

    Reklamacja typu "trzy dni temu przelalem od panstwa 3 tys zl na konto
    x i jeszcze nie doszly" tez moze u nich byc zabawna.

  • 9. Data: 2008-02-21 22:42:15
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Reklamacja typu "trzy dni temu przelalem od panstwa 3 tys zl na konto
    > x i jeszcze nie doszly" tez moze u nich byc zabawna.

    Czyżbyś chciał się podzielić jakąś ciekawą historią? :)

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 10. Data: 2008-02-21 23:09:25
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > podobnej
    > sytuacji bank stwierdził, że liczy się dla niego data księgowania i

    Z moich obserwacji KK tez wyglada ze licza date ksiegowania
    ale dzis na infolinii dowiedzilem
    sie ze wyplacajac kase z bankomatu licza od tego momentu odsetki taaa
    ale jakos na ostatnim wyciagu nie policzyli % za dwa dni a wyplate robilem w
    sobote
    zaksiegowali wszystko w poniedzialek dwa dni free mialem kase

    Teraz wyplate zrobilem wczoraj sroda i do dzis w sys online nie ma info
    o wyplacie/blokadzie itp natomiast jest info o wczorajeszej wplacie jaka
    odrazu zrobilem
    jestem ciekaw jaka bedzie data ksiegowania tej wyplaty ktora sie pojawi

    Ten ich czas reakcji w podgladzie jest beznadziejny wplaty jeszcze moga byc
    pojawiaja sie kolejnego dnia ale wyplaty z bankomatu czy platnosici w
    sklepie
    to juz kilka dni