  • 11. Data: 2008-02-21 22:57:32
    Temat: Re: Konto online Eurobank - czy aby na pewno jest takie rewelacyjne?
    Od: smE <n...@n...com>

    > testuj dalej :)
    > Oby nie wyszla taka kicha jak z Polbankiem - tam tez na poczatku byla
    > euforia.

    Tylko, że w Polbanku od początku była kicha z obsługą online, a w Eurobanku
    wszystko wygląda sympatycznie, a przynajmniej DAJE SIĘ UŻYWAĆ :)

    > Wyglada obiecujaco, ale pytanie jak to bedzie sie sprawowac pod pelnym
    > obciazeniem, a nie tylko przy kilkuset klientach testujacych.

    Też jestem ciekaw.

    > A jak z transakcjami karta debetowa?
    > Kiedy widac w systemie, kiedy blokuje kwoty pod transakcje i czy widac
    > tresc blokad? Jak szybko blokady przechodza w transakcje autoryzowane?

    Tego nie sprawdzę, do takich transakcji używam karty kredytowej :)

  • 12. Data: 2008-02-21 23:03:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lut, 23:57, smE <n...@n...com> wrote:

    > Tego nie sprawdzę, do takich transakcji używam karty kredytowej :)

    Wyplaty z bankomatu (eurobankowe sa bezprowizyjne) tez powinny byc
    widoczne najpierw jako blokady,
    A co do transakcji - nie badz zyla, kup jakas gazete :)

  • 13. Data: 2008-02-22 06:58:31
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Michał R. pisze:
    > Czytam czytam o tym koncie i nasuwają mi się pytania:
    >
    > 1) na pewno jest ono rewelacyjne jeśli chodzi o oprocentowanie - chyba
    > najwyższe obecnie na rynku 5,55 %

    Mogli by fundusze Allianz dolaczyc do internetu byloby to ciekawe
    konkurencja ma (Lukas, Inteligo)

  • 14. Data: 2008-02-22 07:24:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lut, 07:58, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:

    > Mogli by fundusze Allianz dolaczyc do internetu byloby to ciekawe
    > konkurencja ma (Lukas, Inteligo)

    Allianz w tym roku zaklada wlasny bank w Polsce - moze dzieki temu
    bedzie im latwiej udostepnic, a moze wlasnie bedzie to przyczyna
    nieudostepnienia - w kazdym razie cos sie bedzie dzialo.

  • 15. Data: 2008-02-22 07:44:18
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Allianz w tym roku zaklada wlasny bank w Polsce - moze dzieki temu
    > bedzie im latwiej udostepnic, a moze wlasnie bedzie to przyczyna
    > nieudostepnienia - w kazdym razie cos sie bedzie dzialo.

    Eurobank sprzedaje fundusze Allianz wiec wydaje sie loogiczne zeby
    dorzucic jest do portalu online. Wiesz Allianz zanim uruchomi bank to
    sie zejdzie

  • 16. Data: 2008-02-22 15:36:52
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Dzieki :)
    >
    > testuj dalej :)
    > Oby nie wyszla taka kicha jak z Polbankiem - tam tez na poczatku byla
    > euforia.
    Była i bankowość elektroniczna okazała się kompletną porażką ;-(

    > Wyglada obiecujaco, ale pytanie jak to bedzie sie sprawowac pod pelnym
    > obciazeniem, a nie tylko przy kilkuset klientach testujacych.
    Się zobaczy ;-)

    > A jak z transakcjami karta debetowa?
    > Kiedy widac w systemie, kiedy blokuje kwoty pod transakcje i czy widac
    > tresc blokad? Jak szybko blokady przechodza w transakcje autoryzowane?
    w ichnim bankomacie wypłaty wielokrotność 50 zł, a jak wygląda temat blokad
    sprawdzę w ciągu kilku dni - muszę się tylko na Neste przejechać ;-)

    pozdr.

  • 17. Data: 2008-02-22 16:50:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Była i bankowość elektroniczna okazała się kompletną porażką ;-(

    i nadal jest beznadziejnie, założyłem sobie kilku konktrahentów (moje konta,
    brata, siostry)
    potem stwierdziłem że inny zapis będzie dla mnie łatwiejszy
    tym sposobem utworzyłem 3x każde kont, i teraz to dopiero mam bajzel, eh...
    a w tym beznadziejnym banku kontrahentów skasować nie da się

  • 18. Data: 2008-02-22 19:40:58
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Eurobank sprzedaje fundusze Allianz wiec wydaje sie loogiczne zeby
    > dorzucic jest do portalu online. Wiesz Allianz zanim uruchomi bank to
    > sie zejdzie

    No tak, ale wtedy pasowałoby im dać mniejsze prowizje za zakup jednostek przez
    internet, a coś mi się nie widzi, żeby eurobank tak łatwo chciał oddać te
    pieniądze :)

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 19. Data: 2008-02-22 21:23:55
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > przez
    > internet, a coś mi się nie widzi, żeby eurobank tak łatwo chciał oddać te

    ale mBank się jakoś z nimi dogadał, bo można tam bez prowizji nabyć FI
    Allianz...

    pozdr.
    RobertS

  • 20. Data: 2008-02-23 08:29:29
    Od: smE <n...@n...com>

    > Wyplaty z bankomatu (eurobankowe sa bezprowizyjne) tez powinny byc
    > widoczne najpierw jako blokady,
    > A co do transakcji - nie badz zyla, kup jakas gazete :)

    Wypłaciłem dzisiaj 50 zł z bankomatu Erobanku. Po pół godzinie od wypłaty
    zalogowałem się do banku i blokada już była. Wygląda ona następująco (w
    zakładce karty debetowe można podejrzeć szczegóły): jest typ transakcji (u
    mnie wypłata gotówkowa) oraz miejsce (u mnie Eurobank, Warszawa) no i
    oczywiście kwota blokady i kwota sumy wszystkich blokad.

    Oczywiśćie ta blokada widoczna jest również w różnicy pomiędzy saldem konta
    a środkami dostępnymi.

    pozdrawiam