  • 1. Data: 2008-02-22 07:33:44
    Temat: Konto firmowe z bezpłatnymi wpłatami
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Witam,

    szukam (może naiwnie) konta firmowego z bezpłatnymi wpłatami na
    rachunek. Jakieś propozycje?

    Na razie znalazłem tylko Polbank przy wpłacie przez bankomat...

  • 2. Data: 2008-02-22 12:04:38
    Temat: Re: Konto firmowe z bezpłatnymi wpłatami
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > szukam (może naiwnie) konta firmowego z bezpłatnymi wpłatami na
    > rachunek. Jakieś propozycje?
    > Na razie znalazłem tylko Polbank przy wpłacie przez bankomat...
    mBank też wpłatomat.

  • 3. Data: 2008-02-22 17:14:53
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 22 Feb 2008 13:04:38 +0100, K.K. napisał(a):

    > mBank też wpłatomat.

    INTELIGO (nie pkointeligo) w każdy oddziale pko lub agencji pko,
    ale jako konto pomocnicze albo na początek działalności,
    później wychodzą duże braki i drożyzna skutecznie ukryta w cenniku.
    Aż żal, że z w sumie z dobrego pomysłu (funkcjonalność i intuicyjność)
    pko zrobiło produkt, który coraz bardziej zasługuje na miano "badziewie".

  • 4. Data: 2008-02-23 10:54:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@x...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Aż żal, że z w sumie z dobrego pomysłu (funkcjonalność i intuicyjność)
    > pko zrobiło produkt, który coraz bardziej zasługuje na miano "badziewie".

    W zestawie z kontem osobistym Inteligo oraz kompletem mBank (e-konto,
    e-maxy, mBiznes i mBiznesMax) to calkiem przyjazne srodowisko dla
    przedsiebiorcy :)
    Dla mnie przy firmowym Inteligo rewelacja jest to, ze Klienci z calej Polski
    moga mi gotowkowo wplacic kase w tysiacahc miejsc bez prowizji!!!! A Klienci
    takiej Ery Plusa czy Orange takiego komfortu uz nie maja :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2008-02-26 12:49:37
    Od: "Rafal K" <r...@i...pl>

> [...]
    > Polski moga mi gotowkowo wplacic kase w tysiacahc miejsc bez prowizji!!!!
    > A Klienci takiej Ery Plusa czy Orange takiego komfortu uz nie maja :)

    Dla przedsiębiorcy to polecam multibank o zł oplat i przelewy za free do tej
    pory miałem tak w lukasie ale wprowadzili opłaty

    Pozdrawiam
    RAK
    www.amara.com.pl

  • 6. Data: 2008-02-26 13:17:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-26, Rafal K <r...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Dla przedsiębiorcy to polecam multibank o zł oplat

    Chyba tylko przez pół roku, czy rok czyż nie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2008-02-26 13:18:02
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Czy do ZUS-u i US-u też przelewy są za free?
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-02-26 15:02:18
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Rafal K pisze:
    > Dla przedsiebiorcy to polecam multibank o z? oplat i przelewy za free do tej
    > pory mia?em tak w lukasie ale wprowadzili op?aty
    w temacie był podstawowy warunek - bezpłatne wpłaty na konto, a póki co
    tylko Polbank to umożliwia. Z drugiej strony wkrótce wprowadzają opłaty
    za przelewy...

  • 9. Data: 2008-03-01 22:29:23
    Od: <s...@a...pl>

    > W zestawie z kontem osobistym Inteligo oraz kompletem mBank (e-konto,
    > e-maxy, mBiznes i mBiznesMax) to calkiem przyjazne srodowisko dla
    > przedsiebiorcy :)

    Ja z powodu opłat w firmowym mbanku mam jeszcze w VW Banku (prawie darmowe,
    opłata roczna za token 36zł). Polecam!

    PS. Co do wpłat, to najtańszy sposób w tej kombinacji pkobp okienko ->
    inteligo -> VW