  • 1. Data: 2008-02-21 15:57:52
    Temat: KK PKOBP przez internet
    Od: s...@o...pl

    Długooczekiwana, ale w końcu- Dziś została udostępniona usługa
    podglądu KK PKO BP przez internet, posiadając
    usługę PKO Inteligo.
    Karty dla klientów indywidualnych z wyjątkiem KK student oraz dla
    instytucji eurobiznes są
    już widoczne w necie.
    Polecam!!

  • 2. Data: 2008-02-21 16:44:45
    Temat: Re: KK PKOBP przez internet
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 21 Lut, 16:57, s...@o...pl wrote:
> [...]
    > usługę PKO Inteligo.
    > Karty dla klientów indywidualnych z wyjątkiem KK student oraz dla

    Rzeczywiście jest podgląd do rachunku kart. Moja zamknięta półtora
    roku temu karta jest widoczna nadal jako aktywna. Mało tego, dostępny
    jest podgląd do wszystkich transakcji wykonanych tą kartą od początku
    posiadania tej karty.

  • 3. Data: 2008-02-21 17:08:12
    Od: s...@o...pl

    On 21 Lut, 17:44, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > roku temu karta jest widoczna nadal jako aktywna. Mało tego, dostępny
    > jest podgląd do wszystkich transakcji wykonanych tą kartą od początku

    zadzwoń i ustalą czemu ją widzisz, nie powinieneś rzecz jasna.

  • 4. Data: 2008-02-21 17:14:07
    Od: s...@o...pl

    On 21 Lut, 18:08, s...@o...pl wrote:

    > zadzwoń i ustalą czemu ją widzisz, nie powinieneś rzecz jasna.

    albo napisz przez pkointeligo z zakładki kontakt- skraga-karta
    kredytowa

  • 5. Data: 2008-02-21 17:19:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    s...@o...pl writes:

    > On 21 Lut, 17:44, "k...@g...pl"
    > <k...@g...pl> wrote:
    [...]

    > zadzwoń i ustalą czemu ją widzisz, nie powinieneś rzecz jasna.
    A właściwie dlaczego? Jak rozumiem nie powinien jej widzieć jako aktywnej,
    ale właściwie dlaczego nie można widzieć swoich zamknietych kart?
    KJ

  • 6. Data: 2008-02-21 17:28:10
    Od: s...@o...pl

    On 21 Lut, 18:19, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > [...]
    >
    > A właściwie dlaczego? Jak rozumiem nie powinien jej widzieć jako aktywnej,
    > ale właściwie dlaczego nie można widzieć swoich zamknietych kart?
    > KJ

    Jasne że byłoby fajnie, tylko kolega chyba nie widzi jej ze statusem
    zamknięta.
    Po prostu wiem, że widoczne są tam aktywne lub w trakcie zamykania.

  • 7. Data: 2008-02-21 17:41:16
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 21 Lut, 18:08, s...@o...pl wrote:

    > zadzwoń i ustalą czemu ją widzisz, nie powinieneś rzecz jasna.

    Dzięki za radę, ale na tyle jestem rozgarnięty, że sobie z problemem
    poradzę.

  • 8. Data: 2008-02-21 18:18:27
    Od: s...@o...pl

    On 21 Lut, 18:41, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Dzięki za radę, ale na tyle jestem rozgarnięty, że sobie z problemem
    > poradzę.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    nie wątpię :) nie miałam zamiaru Cię urazić :)

  • 9. Data: 2008-02-21 20:40:21
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    s...@o...pl pisze:
> [...]
    > usługę PKO Inteligo.
    > Karty dla klientów indywidualnych z wyjątkiem KK student oraz dla

    Dalej pobierają 1% od każdej transakcji?

    Sebastian

  • 10. Data: 2008-02-22 16:32:27
    Od: s...@o...pl

    On 21 Lut, 21:40, Sebastian <n...@n...com> wrote:

    > Dalej pobierają 1% od każdej transakcji?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Sebastian

    Jak to dalej?? I od czego??
    1% jest pobierany a i owszem, ale przy kartach obciążeniowych-charge,
    ale nie przy kredytowych.