eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto online Eurobank - czy aby na pewno jest takie rewelacyjne? › Re: Konto online Eurobank - czy aby na pewno jest takie rewelacyjne?
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto online Eurobank - czy aby na pewno jest takie rewelacyjne?
    Date: Thu, 21 Feb 2008 14:53:51 -0800 (PST)

    On 21 Lut, 23:46, smE <n...@n...com> wrote:

    > Jeśli w tym co napisałem zawarte zostało to o co pytałeś to bardzo się
    > cieszę, jeśli nie to pytaj dalej :)
    >
    > pozdrawiam

    Zawarte.
    Dzieki :)

    testuj dalej :)
    Oby nie wyszla taka kicha jak z Polbankiem - tam tez na poczatku byla
    euforia.

    Wyglada obiecujaco, ale pytanie jak to bedzie sie sprawowac pod pelnym
    obciazeniem, a nie tylko przy kilkuset klientach testujacych.

    A jak z transakcjami karta debetowa?
    Kiedy widac w systemie, kiedy blokuje kwoty pod transakcje i czy widac
    tresc blokad? Jak szybko blokady przechodza w transakcje autoryzowane?