  • 1. Data: 2008-02-21 19:01:19
    Temat: emax+ - ilość bezpłatnych przelewów w miesiącu.
    Od: smE <n...@n...com>

    Witajcie!

    Czytam TOiP mBanku i sam już nie wiem, dla mnie nie jest to jednoznaczne...

    Czy w miesiącu można wykonać tylko 1 bezpłatny przelew niezależnie od tego
    czy jest to konto w mBanku czy w innym banku?
    A może można wykonać 2 bezpłatne przelewy - jeden na konto w mBanku a drugi
    na konto w innym banku?

    Ja wymyśliłem sobie to tak, że definiuję przelew do mBanku i do innego
    banku. Pierwszy zdefiniowany przelew do mBanku idzie za darmo, każdy
    następny kosztuje ileśtam oraz pierwszy zdefiniowany przelew do innego
    banku idzie za darmo, kolejne ileśtam.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-02-21 19:04:57
    Temat: Re: emax+ - ilość bezpłatnych przelewów w miesiącu.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Feb 2008 20:01:19 +0100, w <o91y6222bxck$.dlg@th.el.ma>, smE
    <n...@n...com> napisał(-a):

    > Czy w miesiącu można wykonać tylko 1 bezpłatny przelew niezależnie od tego
    > czy jest to konto w mBanku czy w innym banku?

    Tak.
    Załóż konta w Polbanku i problem zniknie :)

  • 3. Data: 2008-02-21 19:08:40
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 21 Feb 2008 20:04:57 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Tak.
    > Załóż konta w Polbanku i problem zniknie :)

    Eeeeeeee, szkoda...
    A konto w Polbanku dopiero co zamknąłem - dla mnie jest nieużywalne przez
    internet. Zamieniłem je na rzecz Eurobanku, do ktorego chciałem przelać te
    pieniądze z emax+ :) Przyjdzie mi poczekać do pierwszego :)

    Dzięki za odpowiedź!

  • 4. Data: 2008-02-21 19:32:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lut, 20:08, smE <n...@n...com> wrote:

    > Eeeeeeee, szkoda...

    4 emaxplus = 4 przelewy w miesiacu.

  • 5. Data: 2008-02-21 22:18:00
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy w miesiącu można wykonać tylko 1 bezpłatny przelew niezależnie od tego
    > czy jest to konto w mBanku czy w innym banku?

    Jeden i kropka, i już więcej nie wymyślaj ;P
    chcsz 2 - załóż 2 eMaxy+, chcesz 4 - załóż 4

    > Ja wymyśliłem sobie to tak, że definiuję przelew do mBanku i do innego
    > banku...

    Wymyślać możesz, ale na tym się skończy, nie zdefiniujesz 2 przelewów
    z eMax+, możesz tylko 1.