  • 21. Data: 2014-12-23 11:04:11
    Temat: Re: Konto bez oplat.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ile dadzą wiśni?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    " 666" m7ahkj$c8n$...@n...supermedia.pl

    : Pewnie jednocześnie wprowadzą inne "konto" bezpłatne, i tak zabawa trwa.

    -----

  • 22. Data: 2014-12-23 19:26:52
    Od: Grzexs <g...@u...tlen.pl>

    > VW Bank

    Tam wypłata z ATM dopiero ponad 400 PLN za free, poniżej bodajże 1,5 zł
    od zdarzenia.

    --
    Grzexs

  • 23. Data: 2014-12-23 22:47:23
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    T-mobile usługi bankowe, eKonto mobilne, Meritum Bank i Smart Bank - konta
    bezwarunkowe 0. Reszta jak BZWBK, DB, VW z warunkami

    ________________
    Pozdrawiam
    jakdorobic.com

  • 24. Data: 2014-12-24 00:08:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-23 o 22:47, jakdorobic.com pisze:
    > Reszta jak [...] DB, VW z warunkami

    Napisz jakie to warunki.
    Jestem ciekaw, bo mam oba i nic nie płacę. Czyżbym miał jakieś
    przywileje niedostępne dla innych?

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 25. Data: 2014-12-24 00:24:12
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    DB: 5 zł za kartę, jeżeli nie zrobisz obrotu 200 zł
    VW: opłata za wypłątę z bankomatu kwoty poniżej 400 zł - 1,50 zł
    Ta druga opłata to kuriozum, zazwyczaj z dziury wyciąga się 50-100 zł

    jakdorobic.com

  • 26. Data: 2014-12-25 22:46:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <a...@g...c
    om>,
    "jakdorobic.com" <j...@g...com> wrote:

    > VW: opłata za wypłątę z bankomatu kwoty poniżej 400 zł - 1,50 zł
    > Ta druga opłata to kuriozum, zazwyczaj z dziury wyciąga się 50-100 zł
    E, 1,5zl to symboliczna oplata.
    Za to od 400zl jest za darmo we WSZYSTKICH bankomatach.
    Ja do wyplat ponizej 400 (darmowe w euronecie) mam zawsze troche na
    koncie w innym banku.
    --
    TA

  • 27. Data: 2014-12-25 23:27:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-24 o 00:24, jakdorobic.com pisze:
    > DB: 5 zł za kartę, jeżeli nie zrobisz obrotu 200 zł

    Nie muszę robić i nie robię obrotu kartą. I nic nie płacę, bez żadnych
    warunków. Ani za kartę, ani za konto. Karta z Einsteinem.

    > VW: opłata za wypłątę z bankomatu kwoty poniżej 400 zł - 1,50 zł

    Nic się nie płaci za konto ani za korzystanie z karty. Bez żadnych warunków.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 28. Data: 2014-12-26 09:05:31
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.12.2014 Akarm <a...@w...pl> napisał/a:>

    > Nie muszę robić i nie robię obrotu kartą. I nic nie płacę, bez żadnych
    > warunków. Ani za kartę, ani za konto. Karta z Einsteinem.

    Czyli z konkretnej promocji. Też mam, tyle że KK. Poza promocją warunki standardowe.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 29. Data: 2014-12-26 11:38:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <T...@s...in.the.world>
    T...@n...news.atma
    n.pl

    > E, 1,5zl to symboliczna oplata.

    3 szklanki mleka.
    Za 5 wypłat + 50 groszy -- skórzane rękawiczki z wełnianą wyściółką. :)

    1.5/50=0,03 3% to niemal oficjalny wzrost PKB w RP

    Na oko (bo Bóg mi skąpi ;) w chlebie powszednim) ćwierć kilograma chleba.

    Ile czasu kasjerce zajmie taka wypłata?
    Ile kosztuje kasjerka? (lokal, elektryczność, pensja itd.)

    IMO 1.5 za wypłatę 50 pln to ździerstwo. :)

    Ale pamiętam, że zapłaciłem 5 plnów za pobór
    w bankomacie -- potrzebowałem 25 na opłacenie
    noclegu. Kilka miesięcy później mogłem w tej
    miejscowości pobierać za free w ,,dziennych'' godzinach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2014-12-26 12:19:38
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-26 o 09:05, Dominik & Co pisze:

    > Czyli z konkretnej promocji.

    Oczywiście. Promocja trwa już dość długo. Janek pytał o konto z kartę
    bez opłat i dbNET z kartą dożywotnio bezpłatną ten warunek spełnia, prawda?

    > Poza promocją warunki standardowe.

    Wydaje mi się, że w większości ofert bezpłatnych możesz sobie założyć
    konto również z kartą płatną. Jeśli to od klienta zależy, którą kartę
    kartę: płatną czy bezpłatną weźmie, to przecież nie jest złe.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl