  • 1. Data: 2014-12-21 17:53:55
    Temat: Toyota bank
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    czesc

    czy majacy tam konta mogliby sie podzielic opiniami z ich uzytkowania?
    pozdro

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-12-21 18:02:32
    Temat: Re: Toyota bank
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Fajne, przez 12mc mialem 10% i 5% zwrotu za platnosci karta. Po pormocji juz
    jednak.

    Interface www bankowosci lekko traci myszka, funkcji dodatkowych malo
    (dodali chyba zmiane PIN tylko przez www). Dla pormocji paliwowej warto
    otworzyc jak lubisz cos od bankow dostawac. Bez promocji jest wiele lepszych
    bankow.

  • 3. Data: 2014-12-22 17:39:06
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    Wlasnie wyslalem wypowiedzenie listem zwykłym.

    jestem po ofercie i 10% i 5% zwrotów za platnosci kartą

    minusy:
    nie mają mobilnej bankowosci i mecze sie z tokenem, oferta przecietna,
    2,5złoplata za karte jak nie wydasz 1000zł kartą

    PiotrF

    --

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    czesc

    czy majacy tam konta mogliby sie podzielic opiniami z ich uzytkowania?
    pozdro

    ---
    Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-12-22 19:43:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 21.12.2014 o 17:53, mierzvoj pisze:
    > czesc
    >
    > czy majacy tam konta mogliby sie podzielic opiniami z ich uzytkowania?

    Konto jak i bank jak każdy inny. W TOiP sobie zobacz czy jest dla Ciebie
    akceptowalny a jeżeli masz jakieś konkretne pytanie to śmiało.

    Xenocide

  • 5. Data: 2014-12-22 19:48:33
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    a jeLLeli masz jakieL› konkretne pytanie to
    > L›miaL‚o.

    czesc
    czy system jest online?
    czy ksieguja przychodzace przelewy do 18-19 tej?
    czy smsy z powiadomieniami przychodza od razu po wykonaniu operacji?
    czy w systemie jest podglad polecen zaplaty?

    na razie tyle

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2014-12-24 19:42:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 22.12.2014 o 19:48, mierzvoj pisze:

    > czy system jest online?

    O ile dobrze pamiętam to tak, fajerwerków za dużo nie ma ale działa
    sprawnie.

    > czy ksieguja przychodzace przelewy do 18-19 tej?

    Z tego co pamiętam to jakoś szybko było ale sprawdź na www, bo głowy nie
    dam.

    > czy smsy z powiadomieniami przychodza od razu po wykonaniu operacji?

    Darmowe to były jakieś takie bardzo ogólne, o ile w ogóle były, bo już
    mi się te banki mieszają ;)

    > czy w systemie jest podglad polecen zaplaty?

    Nie używałem, więc nie powiem. O ile pamiętam to mają demo swojego www,
    sprawdź.

    Xenocide

  • 7. Data: 2014-12-28 15:44:43
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Sun, 21 Dec 2014 16:53:55 +0000 (UTC)
    mierzvoj <m...@g...pl> wrote:

    > czy majacy tam konta mogliby sie podzielic opiniami z ich uzytkowania?
    > pozdro

    Poza tym co zostało powiedziane, jedna ważna rzecz: całkowity brak skomunikowania z
    zagranicą. Brak przychodzących przelewów z zagranicy ani wychodzących. Prosty
    interfejs, nie zmieniony od lat ale działa dobrze i lepsze to niż na siłe zmiany z
    dupy.

    P.