  • 1. Data: 2014-12-20 18:33:00
    Temat: mBank dla firm - zaczęło się strzyżenie
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Od 19.12 w ramach "wyrównania i ujednolicenia oferty" (i zapewne również
    dla "podniesienia jakości usług") stare konta biznesowe dostały warunki jak
    dla tych nowych, droższych. Czyli przede wszystkim droższe przelewy:
    http://www.mbank.pl/download/blog/Wykaz_zmian_Taryfa
    _mBank_firmy_05_12_2014.pdf

    Ktoś mnie tu przekonywał, że przecież wcale tak nie będzie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2014-12-20 22:07:58
    Temat: Re: mBank dla firm - zaczęło się strzyżenie
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    _mBank_firmy_05_12_2014.pdf

    > Ktoś mnie tu przekonywał, że przecież wcale tak nie będzie.

    tylko przelewy podrożały czy wprowadzili też opłaty za prowadzenie kont?

    kiedyś założyłem firmowe w mbąku przy okazji promocji, leżą nieużywane,
    żadnego obrotu nie robię

    czymś to grozi?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-12-21 06:22:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" hnsjz8epajsh.11k16kqi872h9$....@4...net

> [...]
    > dla "podniesienia jakości usług") stare konta biznesowe dostały warunki jak
    > dla tych nowych, droższych. Czyli przede wszystkim droższe przelewy:

    Jakaś drwina? -- toż z tego nowego niemal nie można lać!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'