  • 31. Data: 2014-12-26 22:46:29
    Temat: Re: Konto bez oplat.
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 26.12.2014 Akarm <a...@w...pl> napisał/a:

    > Oczywiście. Promocja trwa już dość długo. Janek pytał o konto z kartę

    Jeśli trwa to OK. Wydawało mi się, że była ograniczona w czasie tak jak KK.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 32. Data: 2014-12-29 13:25:35
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    > Nic się nie płaci za konto ani za korzystanie z karty. Bez żadnych
    > warunków.

    A ile płacisz za wypłatę z bankomatu kartą Visa Electron kwoty mniejszej niż
    400zł? W tabeli opłat na stronie banku pisze że 1,50zł.

  • 33. Data: 2014-12-29 13:57:47
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    > Jeśli trwa to OK. Wydawało mi się, że była ograniczona w czasie tak jak
    > KK.

    W internecie znalazłem info, ze promocja miała trwać od 13 marca do 15 maja
    2014.
    Na oficjalnej stronie:
    http://www.kartaiq.pl
    nie ma nic o promocji (może jest nieoficjalna..), a rozwinięcie informacji o
    karcie debetowej (z Einsteinem) za 0zł daje dymek o treści:
    "Opłata za obsługę karty 5 zł z rabatem w wysokości 5 zł, który przysługuje
    w przypadku wykonania przez Klienta przy użyciu karty transakcji
    bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200,00 zł w ciągu miesiąca
    kalendarzowego. Wypłata w bankomacie nie jest transakcją bezgotówkową."

  • 34. Data: 2014-12-31 18:28:49
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-29 o 13:57, as pisze:

    > W internecie znalazłem info, ze promocja miała trwać od 13 marca do 15

    > "Opłata za obsługę karty 5 zł

    Muszę się przyznać, że nie zwróciłem na to uwagi. Mea culpa.
    Dziękuję.
    I przepraszam wszystkich, których mogłem wprowadzić w błąd.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 35. Data: 2014-12-31 18:48:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-29 o 13:25, as pisze:

    > ie interesuje mnie to, podobnie jak nie interesuje m nie, ile kosztuje niedozwolony
    debet
    > A ile płacisz za wypłatę z bankomatu

    Nie wiem. Nie interesuje mnie również, ile kosztuje niedozwolony debet w
    każdym z bezpłatnych kont. Albowiem i tu, i tu nic się nie płaci ani za
    konto, ani za kartę.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl