  • 1. Data: 2014-12-21 21:10:35
    Temat: Konto bez oplat.
    Od: "janek" <n...@m...jeszcze>

    Czy jakis bank poza Mbankiem oferuje konto bez oplat za karte? Bez
    koniecznosci robienia zakupow na okreslona kwote w ciagu miesiaca.

  • 2. Data: 2014-12-21 21:17:13
    Temat: Re: Konto bez oplat.
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-12-21 o 21:10, janek pisze:
    > Czy jakis bank poza Mbankiem oferuje konto bez oplat za karte? Bez
    > koniecznosci robienia zakupow na okreslona kwote w ciagu miesiaca.

    Meritum
    Oragne Finanse
    Tmobile Uslugi Bankowe (o ile dobrze pamiętam)

  • 3. Data: 2014-12-21 22:20:38
    Od: j...@g...com

    Do tego zestawienia dorzucam jeszcze Smart Bank.

    Ranking kont na moim blogu, gdybyś był zainteresowany http://jakdorobic.com/konta/

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-12-22 08:04:00
    Od: Grzexs <g...@u...tlen.pl>

    > Meritum
    > Oragne Finanse

    Tu trzeba zrobić 5 transakcji albo nie pobierać pieniędzy z bankomatu
    (na miesiąc kalendarzowy). W sumie dość egzotyczne rozwiązanie.

    > Tmobile Uslugi Bankowe (o ile dobrze pamiętam)

    A Getin?

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2014-12-22 08:17:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" m78fpc$40c$...@n...news.atman.pl

    > A Getin?

    Jeśli nie okradną, to oszukają... :)
    Klonownice to IMO źródło problemów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-12-22 10:08:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 21 Dec 2014 21:10:35 +0100, janek napisał(a):

    > Czy jakis bank poza Mbankiem oferuje konto bez oplat za karte? Bez
    > koniecznosci robienia zakupow na okreslona kwote w ciagu miesiaca.

    Volkswagen Bank

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 7. Data: 2014-12-22 10:55:59
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-22 o 08:04, Grzexs pisze:

    > A Getin?

    Ja muszę swoją wyrobić 300zł by konto było darmowe. Co ciekawe - to
    karta dla kierowców i oddają różnicę między 4,95zł a średnią ceną paliwa
    w miesiącu. Ciekawe na ile ją obliczą za grudzień ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-12-22 17:27:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Dec 2014 10:55:59 +0100, S <a...@w...pl> wrote:

    >Ja muszę swoją wyrobić 300zł by konto było darmowe. Co ciekawe - to
    >karta dla kierowców i oddają różnicę między 4,95zł a średnią ceną paliwa
    >w miesiącu. Ciekawe na ile ją obliczą za grudzień ;-)
    Będzie ujemna a zatem będziesz dopłacał.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
    http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie

  • 9. Data: 2014-12-22 18:37:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m779pq$qlg$1@dont-email.me>, osa <w...@p...fm>
    wrote:

    > Meritum
    > Oragne Finanse
    > Tmobile Uslugi Bankowe (o ile dobrze pamiętam)

    VW Bank
    --
    TA

  • 10. Data: 2014-12-22 19:44:56