  • 1. Data: 2014-12-21 19:30:40
    Temat: Amerykańska karta prepaid?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witam
    Znacie coś podobnego do naszych kart prepaid BZWBK, czym będzie można
    płacić w hamerykańskich sklepach przez internet? Najlepiej z jak
    najmniejszą prowizją(opłatą)

  • 2. Data: 2015-01-01 18:25:27
    Temat: Re: Amerykańska karta prepaid?
    Od: Krzysztof <M...@g...com>

    W dniu 21.12.2014 o 19:30, pueblo pisze:
    > Witam
    > Znacie coś podobnego do naszych kart prepaid BZWBK, czym będzie można
    > płacić w hamerykańskich sklepach przez internet? Najlepiej z jak
    > najmniejszą prowizją(opłatą)

    Niestety nie jest to proste z uwagi na przepisy w USA.
    Możesz kupić tzw. gift card w sklepach lokalnie w stanach.
    Jest spory wybór dla VISA, MC i AmEx, np https://www.vanillavisa.com/

    Kupujesz różne nominały a ładować ją możesz ponownie ale tylko w
    sklepach w Stanach np dla Vanillavisa

    https://www.vanillavisa.com/locateRetailer.html

    Jak ktoś zna rozwiązanie aby zakupić kartę i dostać do Polski lub dostać
    virtualną jak https://www.entropay.com/ to proszę o info na grupie
    (niestety entropay ma spore prowizje i nie ma BIN z USA)

  • 3. Data: 2015-01-01 19:08:07
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 18:25, Krzysztof pisze:

> [...]
    > virtualną jak https://www.entropay.com/ to proszę o info na grupie
    > (niestety entropay ma spore prowizje i nie ma BIN z USA)

    Ale czemu zakładasz, że jeśli jest potrzebna karta do sklepu
    operującego z USA to ona musi być wydana w USA?

    Najprostszą drogą jest karta Alior Kantor USD.
    Prowizja od płatności bezgotówkowych w USD - 0,00
    Jak najbardziej "prepaid" bo to jest karta debetowa, możesz płacić do
    wysokości salda rachunku, czyli tyle ile "doładowałeś" dolarów.
    "Doładowujesz" kupując dolary w Alior Kantorze.
    No chyba, że wolisz przelać USD z innego banku - wtedy też nie ma
    problemu - masz SWIFT banku i numer konta przypisany do karty.
    Gotówkę na konto też możesz wpłacić w placówce, jeśli trzymasz te dulary
    w skarpecie.

    Sławek

  • 4. Data: 2015-01-03 20:36:19
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Slavekk, 01 sty 2015 w news:54a58d60$0$2160$65785112
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Ale czemu zakladasz, ze jesli jest potrzebna karta do sklepu
    > operujacego z USA to ona musi byc wydana w USA?
    >
    > Najprostsza droga jest karta Alior Kantor USD.

    Z tego co widzę dostaje plastik pocztą - ok. Ale po czym mam poznać, że
    przy próbie płatności np. na spotify.com\us nie wyskoczy mi info, że ta
    karta została wydana w Polsce i nie można jej użyć. Jeśli masz taką karte
    możesz podać jej pierwszych 6 cyfr? Czyli BIN, o którym kolega wyżej
    wspomniał.
    A w ogóle - używałeś jej w zakupach internetowych w amerykańskich
    sklepach?

  • 5. Data: 2015-01-03 20:39:38
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Krzysztof, 01 sty 2015 w
    news:54a58307$0$27761$6c495a8a@news.tweak-news.eu napisałeś/aś:

    > Jak ktos zna rozwiazanie aby zakupic karte i dostac do Polski lub
    > dostac virtualna jak https://www.entropay.com/ to prosze o info na
    > grupie (niestety entropay ma spore prowizje i nie ma BIN z USA)

    Szukałem, szukałem i nic nie znalazłem. Tutaj masz spore zestawienie:
    http://usa.visa.com/personal/personal-cards/prepaid-
    cards/buy-online.jsp
    może coś mi umknęło...w sumie nie sprawdzałem, czy w którymś z przypadków
    jest możliwość wysyłki karty do Polski, bo interesowała mnie tylko
    wirtualna karta.
    A co do entropay - czyli nie da się nią płacić w Stanach?

  • 6. Data: 2015-01-03 20:48:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 03 Jan 2015 19:36:19 GMT, pueblo <n...@n...pl> wrote:

    >A w ogóle - używałeś jej w zakupach internetowych w amerykańskich
    >sklepach?
    Numerków mojej karty AliorKantor USD użyto wbrew mojej woli do
    płatności telefonicznej w Pizzy Hut i sprzedawca nie robił problemów.
    Zgodnie z moją wolą płaciłem natomiast przez internet za rezerwacje
    hoteli i też nie było problemów z obciążeniem tej karty. W niektórych
    przypadkach jej nawet nie oglądali w hotelu. W sklepach płaciłem już
    tylko fizycznych.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 7. Data: 2015-01-03 22:23:03
    Od: " 666" <...@...6>

    Nigdy z góry nie będziesz wiedział, co Cię może zaskoczyć.
    Karta spoza USA to raz, 'billing address' którego nie chce przełknąć strona
    www sklepu to dwa, wysyłka na adres inny niż Twój w banku to trzy i pewnie
    jeszcze sporo innych przypadków.
    A co do kart prepaid to na pewno istnieją, przykładowo sklepy zwracaja
    rabaty wysyłając kupującemu jakąś upominkową kartę Visa/MC naładowaną
    rabatem.

    -----

  • 8. Data: 2015-01-03 22:46:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-01-03, pueblo <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > przy próbie płatności np. na spotify.com\us nie wyskoczy mi info, że ta
    > karta została wydana w Polsce i nie można jej użyć.

    spotify wykryje i Cię przekieruje do PL.
    Od danego sklepu zależy jak się zachowa przy płatności zza granicy,
    nie ma reguł.

    Na steam, wchodząc z IP z PL będziesz miał sklep europejski.
    Na amazon.com spokojnie można zamawiać rzeczy dot. np. Kindle albo
    te które nie mają obostrzeń dot. wysyłki zagranicznej.

    > Jeśli masz taką karte możesz podać jej pierwszych 6 cyfr?

    557506

    > A w ogóle - używałeś jej w zakupach internetowych w amerykańskich
    > sklepach?

    Ja używam kart kantorowych do płatności internetowych bez problemu
    (EUR oraz USD).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2015-01-06 10:41:37
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Wojciech Bancer, 03 sty 2015 w news:slrnmagoq9.1m0h.proteus@pl-
    test.org napisałeś/aś:

    > spotify wykryje i Cie przekieruje do PL.

    Jeśli założysz konto przez jakieś amerykańskie proxy, to nawet logując
    się potem z polskiego IP domyślną płatnością jest płatność w USD, tyle że
    próba płatności polską kartą okazuje się niemożliwa - hamerykańską by
    poszło.

    > 557506

    Dzięki. Baza BIN mówi, że to polska karta Alior

  • 10. Data: 2015-01-07 00:36:40
    Od: k...@g...com

    W USA można kupić kartę prepaid w wielu miejscach. Doładowywane prepaidy trzeba
    spersonalizować i podać dane osobowe (weryfikują). Można też kartę anonimową, ale
    taką nie można doładować i max wartość wg przepisów $250.

    Zwykle karty PREPAID można użyć tylko na terytorium USA (online lub fizycznie
    prześlizgnąć). Wtedy imię, nazwisko oraz adres i nr telefonu można podać obojętnie
    jaki i transakcja przejdzie bez problemu.