  • 1. Data: 2014-12-20 15:13:11
    Temat: proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    różne banki wysyłają zmiany warunków, jedne
    wchodzą od 1 stycznia inne od 1 lutego.

    pytanie pierwsze: w których bankach należy złożyć
    pismo jeszcze w grudniu, a które mogą poczekać do stycznia?

    pytanie drugie: które z banków wymagających reakcji
    w grudniu wymagają wizyty w placówce, a które będą
    usatysfakcjonowane listem wysłanym pocztą polską?

  • 2. Data: 2014-12-20 16:31:45
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-12-20 15:13, zarząd komplementariusza pisze:

    gimbaza atakuje....

  • 3. Data: 2014-12-20 18:22:51
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > gimbaza atakuje....

    rozumiem że merytorycznie kolega nie odpowie, więc
    o odpowiedź merytoryczną proszę innych użytkowników

    kiedyś pozakładałem rachunki w różnych bankach, teraz
    większość pozamykam, a że najnormalniej w świecie mam
    mało czasu w okresie przedświątecznym, więc chciałbym
    wiedzieć, które banki wymagają mojej reakcji w 2014r.

  • 4. Data: 2014-12-20 18:58:49
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-12-20 18:22, zarząd komplementariusza pisze:

> [...]
    > mało czasu w okresie przedświątecznym, więc chciałbym
    > wiedzieć, które banki wymagają mojej reakcji w 2014r.

    ok... merytorycznie - w pierwszym banku zrób to w grudniu, a do drugiego
    muszisz isc w styczniu osobiscie

  • 5. Data: 2014-12-20 19:31:06
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Jeżeli brałeś udział w promocji moneyback od Toyota Bank - 1 edycja - musisz to
    zrobić w grudniu, dla 2 edycji najlepiej w lutym. Są to ostatnie miesiące wypłaty
    premii. List polecony lub siedziba banku na Postępu w Warszawie.

    _______________
    jakdorobic.com

  • 6. Data: 2014-12-20 19:59:11
    Od: mm <m...@n...net>

    W dniu 12/20/2014 o 6:22 PM, zarząd komplementariusza pisze:

    > rozumiem że merytorycznie kolega nie odpowie, więc
    > o odpowiedź merytoryczną proszę innych użytkowników

    Rozumiem, że kolega uważa, iż grupa wie, w których bankach szanowny kolega
    założył rachunki i wyjaśni w formie listy, w których bankach, w któryej
    kolejnści należy złożyć stosowne pisma?
    Czy też szanowny kolega uważa, że grupa ma dyżurną szklaną kulę i za kolegę
    dokona wniknięcia w umysł szanownego kolegi i zgadnie w jakiż to bankach
    szanowny kolega konta pozakładał?

    POWAGI SZANOWNY KOLEGO i NIE RÓB PAN WIOCHY!

  • 7. Data: 2014-12-20 20:01:41
    Od: Raff <r...@f...it>

    W dniu 12/20/2014 o 7:59 PM, mm pisze:

> [...]
    > szanowny kolega konta pozakładał?
    >
    > POWAGI SZANOWNY KOLEGO i NIE RÓB PAN WIOCHY!

    Brawo! Nic dodać, nic ująć. Poza tym, że jeszcze przydałoby się trochę szacunku
    dla grupy od szanownego kolegi zaczynającego ten wątek.

  • 8. Data: 2014-12-20 20:21:07
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 20/12/2014 16:31, KiloSierra wrote:

    > gimbaza atakuje....

    Faktycznie, wszystkie odpowiedzi to dno, wpadliście przypadkiem i
    szczekacie? Wy o żadnym banku nic nie wiecie.

    Kto zagląda częściej to wie, że wspólnie mamy konta prawie we wszystkich
    bankach. Teraz kilka z nich pogarsza warunki, wprowadza opłaty i tylko
    tych dotyczyło pytanie. Nie potrzeba żadnej szklanej kuli, ale trzeba
    być w temacie.
    Np. Citi-01.01, Alior-01.01, Bz Wbk-01.02, itd.

  • 9. Data: 2014-12-20 20:48:06
    Od: mm <m...@n...net>

    W dniu 12/20/2014 o 8:21 PM, mx pisze:

> [...]
    > dotyczyło pytanie. Nie potrzeba żadnej szklanej kuli, ale trzeba być w temacie.
    > Np. Citi-01.01, Alior-01.01, Bz Wbk-01.02, itd.

    Kto ma konta, ten ma. Sam szczekasz. Od gimbazy sam siebie co najmniej możesz
    wyzwać. Nie ma obowiązku śledzić w jakich bankach ktoś zakłada konta. Jak się ma
    pytanie, to się konkretnie podaje o co chodzi, a nie każe domyślać.

  • 10. Data: 2014-12-20 21:00:06
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 15:13:13 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:
> [...]
    > w grudniu wymagają wizyty w placówce, a które będą
    > usatysfakcjonowane listem wysłanym pocztą polską?

    uzupełniam: mam konta w większości ogólnopolskich banków
    krajowych co ostatnio uznałem za archaiczny idiotyzm

    dlatego chcę większość pozamykać, zaczynając od tych
    w których wskazana jest reakcja jeszcze w 2014 - teraz ok?!