  • 21. Data: 2014-10-30 23:49:33
    Temat: Re: Koniec mBank mobile
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 29 Oct 2014 17:22:17 +0100, osa napisał(a):

    > FreeM też oddawało, na stronie był nawet do pobrania formularz na którym
    > wskazywało się numer rachunku do zwrotu środków.

    I WP też chyba zwracało lub zrekompensowało w inny sposób, bo nie
    pamiętam żeby mi tam jakieś środki przepadły.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2014-10-31 00:02:57
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 30 Oct 2014 15:47:29 +0100, J.F. napisał(a):

    > W Orange niby drozej, ale
    > a) jest opcja rok waznosci i mozna mniej
    > b) srodki sie kumuluja ... moze sie kiedys przydadza.
    >

    > Ale wydaje sie ze dla tych co korzystaja ponizej tych 9zl/mc, nju na
    > karte z promocja "po wieki" bedzie dobre.

    Ja numeru w mBank Mobile używałem tylko okazjonalnie, jako telefonu
    awaryjnego i teraz tę rolę bardzo dobrze będzie spełniał Klucz Mobile:
    https://www.klucz.net/
    Działa na infrastrukturze Plusa, połączenia w kraju po 18 gr/min, do UE
    po 15 gr/min, w roamingu stawki "unijne", a każde doładowanie rachunku
    (np. za 5 zł) przedłuża ważność konta o rok.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2014-10-31 09:12:00
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 31/10/2014 00:02, Chris94 wrote:

> [...]
    > po 15 gr/min, w roamingu stawki "unijne", a każde doładowanie rachunku
    > (np. za 5 zł) przedłuża ważność konta o rok.

    Gdzie ty ich wynalazłeś?
    Ceny jak w nju (ale BOK 0 zł, nju 5 zł). Przedłużanie tanie, ale gdzie
    doładować? Do Teletorium, jak do Citi 100 km. Ruch partnerem, ale
    doładowań nie widzę.
    Zgarnę po 50 w nju i za chwilę numery tam przenoszę.

  • 24. Data: 2014-10-31 10:10:22
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 31 Oct 2014 09:12:00 +0100, mx napisał(a):

    > Gdzie ty ich wynalazłeś?

    Wygooglałem :)

    > Ceny jak w nju (ale BOK 0 zł, nju 5 zł). Przedłużanie tanie, ale gdzie
    > doładować? Do Teletorium, jak do Citi 100 km. Ruch partnerem, ale
    > doładowań nie widzę.

    Doładowanie zdrapką plusa, a SIM-kartę można kupić na Allegro, wysyłka
    za darmo.

    > Zgarnę po 50 w nju i za chwilę numery tam przenoszę.

    Nie wiem, czy jest sens się w to bawić, przeczytaj dokładnie Regulamin
    tej promocji.
    Poza tym, przenosząc numer trzeba się liczyć z możliwością utraty
    środków zgromadzonych na koncie w mBank Mobile.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 25. Data: 2014-10-31 11:36:16
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 31/10/2014 10:10, Chris94 wrote:

> [...]
    > Poza tym, przenosząc numer trzeba się liczyć z możliwością utraty
    > środków zgromadzonych na koncie w mBank Mobile.

    OK, czytałem niedokładnie.
    mBank to już stracony, przenosiny do nju 28 listopada, grosze tam były,
    zejdą. Jak nie zaraz, to przy pierwszej okazji sKLUCZE z nju.

    "III 4. Z Promocji skorzystać może Uczestnik, który spełni łącznie
    poniższe warunki:
    4.1. złoży zamówienie na usługę ,,nju z rachunkiem" w okresie trwania
    Promocji a następnie zawrze z Organizatorem umowę o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych na czas nieokreślony i nie odstąpi od powyższej
    umowy w terminie 10 dni od jej zawarcia ....

    4.2. zarejestruje Zamówienie za pośrednictwem strony internetowej
    http://oferty.nju.pl/impreza_z_nju/ , podając indywidualny numer
    zamówienia wygenerowany automatycznie podczas składania zamówienia na
    usługę ,,nju z rachunkiem".

    IV 1. Uczestnik Promocji po spełnieniu warunków określonych w pkt. III
    powyżej, otrzyma w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
    telekomunikacyjnych w związku z zawartą Umową w ofercie ,,nju z
    rachunkiem" na numer MSISDN, podany w Zamówieniu jako nr kontaktowy dwie
    wiadomości tekstowe SMS zawierające następujące informacje:
    1.1. Kody PIN i Referencyjny do wypłaty Nagrody;
    1.2. Kwota Nagrody;
    1.3. Data ważności kodu do wypłaty Nagrody

  • 26. Data: 2014-10-31 12:30:38
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg-org.nospam>

    Chris94 wrote:

    > I WP też chyba zwracało lub zrekompensowało w inny sposób, bo nie
    > pamiętam żeby mi tam jakieś środki przepadły.

    Mają oddać:

    http://www.mbankmobile.pl/#tabs=2

    Zwrot środków

    Po zakończeniu działalności operator dokona zwrotu środków z wykonanych
    doładowań, których klienci nie wykorzystali do 30 listopada 2014 r.
    Klienci, których dotyczy ta sytuacja otrzymają osobny komunikat w tej
    sprawie.

    Ale czy zwrócą, w razie przeniesienia numeru do innego operatora?...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.sslrack.com

  • 27. Data: 2014-10-31 13:44:50
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 31/10/2014 12:30, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Ale czy zwrócą, w razie przeniesienia numeru do innego operatora?...

    Absolutnie nie. Po pierwsze to przeniesienie, a po drugie najpóźniej
    możesz przenieść w Pt 28 listopada, a to jeszcze nie 30. Ale kto ich tam
    wie?

  • 28. Data: 2014-10-31 17:09:58
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-31 13:44, mx pisze:

    > Absolutnie nie. Po pierwsze to przeniesienie, a po drugie najpóźniej
    > możesz przenieść w Pt 28 listopada, a to jeszcze nie 30. Ale kto ich tam
    > wie?

    A dlaczego nie? Przenosząc numer nie wykorzystasz środków do 30. więc
    zgodnie z komunikatem raczej zwrócą. W ogóle nie muszą zwracać bo w
    regulaminie mają że w przypadku wypowiedzenia/wygaśnięcia umowy środki
    przepadają, a PT tej kwestii nie reguluje. Zwracają tylko dlatego że
    ludzie marudzą i UKE 'poprosiło' o przemyślenie tematu zwrotów.

  • 29. Data: 2014-10-31 17:21:33
    Od: osa <w...@p...fm>

    > Absolutnie nie.

    A jednak tak :) Na forum mbanku padło pytanie czy komunikat o zwrocie
    dostaną osoby które przeniosą numer i pracownik zeznał że:

    /przeniesienie numeru nie ma wpływu na otrzymanie komunikatu./

  • 30. Data: 2014-10-31 18:26:40
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/10/2014 14:46, J.F. wrote:

    > Sms na telefon jest w miare ok - dostaje, piszczy, czytam, czuje sie
    > powiadomiony.
    > Na strone banku/operatora zagladam z przerwami, poczte tez czytam
    > neiregularnie.

    Tradycyjną pocztą też dzisiaj dostałem