  • 31. Data: 2014-11-01 14:19:28
    Temat: Re: Koniec mBank mobile
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg-org.nospam>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał
    n_swiadczenia_uslug_mbank_mobile_20140107.pdf

    > 14. Brak Zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 13, jak również
    > rozwiązanie lub wygaśnięcie Umowy, będzie skutkowało bezpowrotną
    > utratą niewykorzystanej Wartości konta.
    > Chyba nie takie rozwiazanie mieli na mysli ... ale zapis jest zapis
    > :-)

    Chyba jednak oddadza :)

    Szanowny Panie,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Odnosząc się do Pana informacji wyjaśniam, że zgodnie z najnowszą decyzją
    mBank mobile niewykorzystane środki do dnia 30.11.2014 zostaną zwrócone.
    Stosowna informacja dostępna jest na stronie mBanku pod adresem:

    http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5918,zakonczeni
    e-uslugi-konto-mobile.html

    Na zakończenie pragnę nadmienić, że klienci, których dotyczy ta sytuacja
    otrzymają osobny komunikat w tej sprawie. Zwrot będzie dotyczył klientów,
    którzy dokonają przeniesienia do innej sieci i tych, którzy tego
    przeniesienia nie dokonają.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.sslrack.com

  • 32. Data: 2014-11-02 15:15:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Nov 2014 14:19:28 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

> [...]
    > otrzymają osobny komunikat w tej sprawie. Zwrot będzie dotyczył klientów,
    > którzy dokonają przeniesienia do innej sieci i tych, którzy tego

    Ciekawe ... to jakim klientom nie oddadza ? Nie szkoda bylo internetu?

    Czy jakos sie dogadali i nowy operator przejmie klientow z kontem ?

    J.

  • 33. Data: 2014-11-17 20:40:58
    Od: mx <m...@o...pl>

    > IV 1. Uczestnik Promocji po spełnieniu warunków określonych w pkt. III
    > powyżej, otrzyma w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia świadczenia usług
    > telekomunikacyjnych w związku z zawartą Umową w ofercie ,,nju z
    > rachunkiem" na numer MSISDN, podany w Zamówieniu jako nr kontaktowy dwie
    > wiadomości tekstowe SMS zawierające następujące informacje:
    > 1.1. Kody PIN i Referencyjny do wypłaty Nagrody;
    > 1.2. Kwota Nagrody;
    > 1.3. Data ważności kodu do wypłaty Nagrody

    Namiary na 50 zł otrzymałem, ale się zLOLowałem i przegapiłem (a
    regulamin czytałem), że tylko raz można skorzystać, a dwa numery
    przeniosłem na siebie.