  • 11. Data: 2014-10-29 20:13:55
    Temat: Re: Koniec mBank mobile
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 29/10/2014 19:48, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Szczególnie, gdy użytkownik jest zarejestrowany i środki są
    > widoczne w koncie mBanku? No no, jakos kupy się to nie trzyma.

    Jest gorzej niż myślisz, sprawdzone. To, że widzisz numer telefonu w
    systemie mBanku, nie oznacza że jest zarejestrowany. To oddzielna operacja.
    Fakty:
    Nie doładowałem na czas, numer chciałem odzyskać. Wcześniej musiałem
    zarejestrować listownie i doładować 40 zł. A wcześniej numery z GaduAir
    przeniosłem, ale i to nie było równoznaczne z rejestracją. Stwierdzili,
    że nic nie mają, nawet płaszcza, i co im zrobisz?

  • 12. Data: 2014-10-29 21:44:30
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg-org.nospam>

    mx wrote:

> [...]
    > przeniosłem, ale i to nie było równoznaczne z rejestracją. Stwierdzili,
    > że nic nie mają, nawet płaszcza, i co im zrobisz?

    W regulaminie nie znalazłem wzmianki o przepadku środków:

    http://mbankmobile.pl/regulaminy/archiwum/regulamin_
    swiadczenia_uslug_mbank_mobile_20140107.pdf

    Trzeba będzie się kopać z koniem :)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.sslrack.com

  • 13. Data: 2014-10-30 14:38:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał
    >W regulaminie nie znalazłem wzmianki o przepadku środków:
    >http://mbankmobile.pl/regulaminy/archiwum/regulamin
    _swiadczenia_uslug_mbank_mobile_20140107.pdf
    >Trzeba będzie się kopać z koniem :)

    14. Brak Zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 13, jak również
    rozwiązanie lub wygaśnięcie Umowy, będzie skutkowało bezpowrotną
    utratą niewykorzystanej Wartości konta.
    Chyba nie takie rozwiazanie mieli na mysli ... ale zapis jest zapis
    :-)

    J.

  • 14. Data: 2014-10-30 14:42:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości
    >Szkoda trochę, dla mało aktywnych wystarczało 5 PLN co dwa miesiące
    >doładować. Na moich numerach to 10 zł nie przekracza, a zmianę
    >operatora na 28.11 ustawiłem (w weekendy nie można!). Zgodnie z
    >sąsiednim wątkiem, za 50 zł cashu do nju uciekam, później pewnie z
    >rachunku na kartę.
    >Oni promują Orange, ale tam 50 w doładowaniach i ważne tylko miesiąc.

    ale pozniej za 50 zl to w orange konto wazne 3 miesiace,
    a jest jeszcze mozliwosc wlaczenia waznego przez rok.
    Oferta w sumie nie gorsza, tylko nie ma juz darmowych bonusow dla
    klienta.

    W nju minimalny rachunek 9zl, chyba ze "na karte" inne zasady ..

    J.

  • 15. Data: 2014-10-30 14:46:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "osa" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-10-29 17:35, J.F. pisze:
    >Mnie to dziś wyłącznie smsem powiadomili...

    Sms na telefon jest w miare ok - dostaje, piszczy, czytam, czuje sie
    powiadomiony.
    Na strone banku/operatora zagladam z przerwami, poczte tez czytam
    neiregularnie.

    Gorzej jak karta w jakims routerze i sms ginie :-)

    J.

  • 16. Data: 2014-10-30 15:34:27
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/10/2014 14:42, J.F. wrote:

> [...]
    > Oferta w sumie nie gorsza, tylko nie ma juz darmowych bonusow dla klienta.
    >
    > W nju minimalny rachunek 9zl, chyba ze "na karte" inne zasady ..

    NJU z rachunkiem 9/m-c, Orange 17/m-c, to gdzie taniej?

    "Teraz w ramach promocji "po wieki" środki z doładowań są ważne
    bezterminowo, niezależnie od kwoty doładowania."

    Trochę zawiłe, ale damy radę ;)
    Doładowanie 5 zł raz na pół roku lub sms TAK raz na 3 miesiące.
    Zasady działania w przypadku braku doładowań konta:
    9. Po dokonaniu doładowania zgodnie z postanowieniami powyżej, Abonent
    będzie mógł utrzymywać bezpłatnie numer, konto i środki na nim
    zgromadzone nawet w przypadku braku dalszych doładowań.
    10. W przypadku braku kolejnych doładowań:
    10.1. W 187 dniu liczonym od pierwszego dnia po ostatnim doładowaniu
    konta dokonanym w Promocji, Abonent otrzyma pierwszego SMS-a
    utrzymaniowego o treści: Jesli nadal chcesz korzystac z tego
    numeru telefonu doladuj konto albo wyslij w ciagu 24h SMSa o tresci TAK
    pod nr 80608. Jesli rezygnujesz z numeru, wyslij NIE.
    10.1.1. W celu utrzymania ważności numeru, konta oraz środków na nim
    zgromadzonych Abonent powinien wykonać jedną z poniższych czynności:
    a. doładować konto albo
    b. odpowiedzieć na otrzymanego SMS-a wysyłając TAK pod bezpłatny numer
    80608 w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania pierwszego SMS-a
    utrzymaniowego.
    10.2. W przypadku braku jakiejkolwiek odpowiedzi w ciągu 24 godzin po
    otrzymaniu pierwszego SMS-a Abonent otrzyma drugiego SMS-a o treści:
    UWAGA za 3dni stracisz swoj numer. By go utrzymac doladuj konto albo
    wyslij w ciagu 72h SMSa o tresci TAK na 80608. Jesli nie odpowiesz numer
    zostanie wylaczony.
    10.2.1. W celu utrzymania ważności numeru, konta oraz środków na nim
    zgromadzonych Abonent powinien wykonać jedną z poniższych czynności:
    a. doładować konto lub
    b. odpowiedzieć na otrzymanego SMSa wysyłając TAK pod bezpłatny numer
    80608 w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania drugiego SMS-a utrzymaniowego.
    10.3. W przypadku wysłania przez Abonenta SMS-a o treści TAK pod numer
    80608 w odpowiedzi na jednego z powyższych SMS-ów Abonent otrzyma
    potwierdzenie przedłużenia konta na kolejny 93 dniowy okres od dnia
    wysłania odpowiedzi.
    10.3.1. Jeżeli Abonent w tym czasie nie doładuje konta to w 94 dniu
    liczonym od pierwszego dnia po wysłaniu przez Abonenta ostatniego SMS-a
    utrzymaniowego, otrzyma on ponownie SMS-a utrzymaniowego i będzie mógł
    przedłużyć ważność swojego numeru, konta i środków na nim zgromadzonych
    postępując zgodnie z punktami 10.1 - 10.3 niniejszego regulaminu.

  • 17. Data: 2014-10-30 15:47:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 30/10/2014 14:42, J.F. wrote:

    >NJU z rachunkiem 9/m-c, Orange 17/m-c, to gdzie taniej?

    Ale to zalezy ile tak naprawde potrzebujesz - minut, sms i MB.

    W Orange niby drozej, ale
    a) jest opcja rok waznosci i mozna mniej
    b) srodki sie kumuluja ... moze sie kiedys przydadza.

    Ale wydaje sie ze dla tych co korzystaja ponizej tych 9zl/mc, nju na
    karte z promocja "po wieki" bedzie dobre.

    J.

  • 18. Data: 2014-10-30 16:15:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Telesfor Baudot" 5450ff12$0$11150$6...@n...neostrada.pl

    > Nie tylko stoi na www, ale przysłali e-mailem do klientów (tych zarejestrowancyh),
    bo do innych nie mają kontaktu. Obie formy mają
    > moc prawna zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne. 30 dni spełnione.

    > Zaden pre-paid przy likwidacji nie oddaje kasy, bo niby jak ma to zrobic,

    Przelać na konto w mBanku?

    > jezeli zasilenie bylo np. zdrapka z kiosku.

    Sklep zwraca gotówkę do ręki pomimo płacenia
    kartą -- nie zasłania się niemożliwością,
    choć jest sklepem, nie bankiem przez co
    zajmuje się handlem, nie pieniędzmi.

    Jakiś bezsilny ten bank...

    Czy pewnego dnia zapyta o to, jak ma klientowi
    wypłacić pieniądze z konta tego klienta, skoro
    wpłacone na to konto banknoty uległy utylizacji?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-10-30 16:17:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 54510de3$0$12629$6...@n...neostrada.pl

    Telesfor Baudot>> Zaden pre-paid przy likwidacji
    Telesfor Baudot>> nie oddaje kasy, bo niby jak ma
    Telesfor Baudot>> to zrobic, jezeli zasilenie bylo
    Telesfor Baudot>> np. zdrapka z kiosku.

    > Nie masz racji. GaduAir zwracało niewykorzystaną kwotę, gdy nie przeniosłeś numeru
    i złożyłeś wniosek. Jasno o tym pisali.

    Także Tlenofon nie zgarnął środków, ale przekazał je do FCN.
    Tlenofon to VoIP, którego pożarł FCN.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-10-30 19:44:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 5450e583$0$12636$6...@n...neostrada.pl

    > r. mBank mobile zakończy działalność na rynku usług telekomunikacyjnych.

    Dzięki Ci Boże, że nie jestem już telefonicznym klientem mBanku.
    (klientem telefonii mBanku?)

    Ten miesięczny termin to łachudrostwo.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'