  • 21. Data: 2014-10-22 15:07:04
    Temat: Re: Kij w bary mbanku
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 22.10.2014 o 14:55, wiktor pisze:

    > W tym miejscu zachęcam wszystkich niezadowolonych z ostatnich zmian w
    > mbanku do rozwiązania umów. Po co je trzymać? Bo darmowe? Za rok przestaną
    > być darmowe, a was nawet o tym nie uprzedzą. Mnie skręca na każdą
    > wiadomość, w której chwalą się, jakich to nagród branżowych ich serwis nie
    > dostał. Jedni bankowcy (nie szprechający po polsku) dają nagrody drugim
    > bankowcom, łał. Tylko realny spadek słupków (ilość prowadzonych kont) może
    > pokazać tym imbecylom, gdzie mamy ich idiotyczny serwis.

    Niestety, ale sami debile w zarządach. Ja mam taką sytuację w firmie, że
    jest podpisany kontrakt na konkretną kwotę i ma siedzieć konkretna
    liczba ludzi u klienta. No ale wprowadzono nowy system do wpisywania
    zleceń i jak za komuny chodzi o to, żeby wpisać jak najwięcej!
    A przecież każda wymiana żarówki to faktycznie mniejszy zysk dla firmy,
    bo takie drobiazgi jak żarówki kupuje firma. Ale ich rozliczają z ilości;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 22. Data: 2014-10-22 15:17:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-10-22 12:42, *xxx* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Dodatkowo, okazuje się, że żeby korzystać z bankomatów euronetu, muszę
    > zapłacić dodatkowe 5 zł.

    Wg tabeli opłat i prowizji to nie prawda co piszesz.
    Jedyna zmiana od 4/11 to usunięcie bankomatów eCard z listy darmowych.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 23. Data: 2014-10-22 15:56:28
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Jednak zacząłem od najprostszego rozwiązania - kliknąłem "Rozwiąż umowę o
    > prowadzenie konta"(*) w serwisie transakcyjnym........
    >
    > Niemal równo miesiąc po dyspozycji - wczoraj - dostałem maila, że:

    Ja również kliknąłem wypowiedzenie w serwisie transakcyjnym. Ale z
    racji, że nie posiadałem już ich karty, kliknąłem okres "skrócony"
    wypowiedzenia. W ciągu pół minuty miałem telefon od nich z pytaniem:
    DLACZEGO ???????? nie chcę mieć już u nich tego "wypasionego" konta.
    Odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że spowodowane jest to przymusowym
    przeniesieniem do nowego interfejsu, którego ja nie mam zamiaru używać.
    Koniec. Kropka.
    Pytałem panienki ile trwa taki skrócony okres wypowiedzenia.
    Odpowiedziała, że nie jest dokładnie sprecyzowane jak długo taki okres trwa.

    Wypowiedzenie złożone 13 października, dziś jest 22 październik. Dalej
    mogę się logować i nie dostałem informacji o tym, że wypowiedzenie się
    dokonało.
    Pewnie się okaże, że okres skrócony to nie miesiąc tylko 29 dni. Wcale
    bym się nie zdziwił, bo tam nic nie jest już normalnie.

  • 24. Data: 2014-10-22 16:00:21
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I jesteś PEWIEN, że chodziło o Euronet?
    > Bo, uściślając: ja w zadnej TOiP nie widzę, żeby zasady płatności za
    > Euronety miały się zmienić. Ale może coś mnie ominęło.

    Prawdopodobnie trafił na taki, który wypłaca i złotówki i euro. Podobno te
    bankomaty nie patrzą, co sie wypłaca, tylko za wszystkie wypłaty równo
    naliczana jest opłata. Ktoś już kiedyś o tym pisał.

    Agnieszka

  • 25. Data: 2014-10-22 16:04:28
    Od: "xxx" <x...@w...pl>

> [...]
    > Bo, uściślając: ja w zadnej TOiP nie widzę, żeby zasady płatności za
    > Euronety miały się zmienić. Ale może coś mnie ominęło.

    Jestem pewien, że chodzi o euronet, komunikat na ekranie brzmiał
    "Nieobsługiwany typ karty" czy coś takiego, karta sprawna, bo w cash4u
    poszło bez problemu jakieś 10 minut później. Bankomat działał, bo facet
    przede mną odszedł z kasą. Po zalogowaniu się na stronie, zapropoonowali
    mi pobranie opłaty w wys. 5 PLN żeby móc korzystać. Dziś sprawdziłem -
    to samo (ale i bankomat ten sam, może on jest zjebaszczony). A
    informacja na stronie o 5 PLN nie dotyczyła konkretnie euronetu, tylko
    "wszystkich" bankomatów.
    Możliwe zatem, że to chilowa niedyspozycja bankomatu, ale ta chwila trwa
    już trzeci dzień.

    Przemek

  • 26. Data: 2014-10-22 16:12:45
    Od: "xxx" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podobno te bankomaty nie patrzą, co sie wypłaca, tylko za wszystkie
    > wypłaty równo naliczana jest opłata. Ktoś już kiedyś o tym pisał.

    To bankomat najbliżej mojego domu i wypłacam w nim od 2004 roku, i to
    właśnie w nim najczęściej - o ile w miejscu zamieszkania. Zresztą,
    wybierałem w nim kasę chyba w piątek i wszystko poszło bez problemów.
    Wypluł kartę, nie informując ani o pobieraniu opłaty ani o niczym innym
    poza czymś w rodzaju "nieobsługiwany typ karty". Środki na koncie są,
    dziś pokazał mi to samo. Karta ważna do maja 2015 (visa electron).

    Przemek

  • 27. Data: 2014-10-22 16:30:28
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "xxx" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poza czymś w rodzaju "nieobsługiwany typ karty". Środki na koncie są, dziś
    > pokazał mi to samo. Karta ważna do maja 2015 (visa electron).

    A to wygląda na problem z odczytem karty (problem z kartą albo problem z
    bankomatem), a nie złośliwość banku.

    Agnieszka

  • 28. Data: 2014-10-22 19:46:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 22.10.2014 o 14:39, Kapibara pisze:

    > No właśnie nic. Dziwne, ale prawidziwe. ;)

    Rzeczywiście jest takie konto w ofercie mBanku ale nie przypominam sobie
    żeby na grupie coś o tym było.

    <http://www.mbank.pl/indywidualny/konta/konto-osobis
    te/ekonto-darmowe-bankomaty/>

    Xenocide

  • 29. Data: 2014-10-22 19:49:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 22.10.2014 o 14:32, Konfabulator pisze:
    > Euronety były, są i pozostaną darmowe jeszcze długo. 5 zł możesz zapłacić za usługę
    by wszystkie inne były za darmo.

    No autor wątku narobił zbędnej paniki a widzę dużo osób już chce konta
    likwidować ;) Jak można informację z bankomatu w stylu "nieobsługiwany
    typ karty" powiązać z opłatą za euronet to tego nie jestem w stanie ogarnąć.

    Xenocide

  • 30. Data: 2014-10-22 20:21:07
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > Myślę, że trzeba się spieszyć, już na jakimś forum przeczytałem, że przy
    > rozwiązywaniu umowy robią trudności,

    Wypisałem się z dziadowskiego mbanku przez telefon.
    Żadnych trudności.