  • 1. Data: 2014-10-21 23:14:57
    Temat: Alior Sync alias T-Mobilebankowe podkrada złotówkę
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    W związku z propozycją nie do odrzucenia wystosowaną przez mBank,
    dotyczącą wyłączenia mi starego interfejsu, postanowiłem zmienić bank.
    Jestem klientem od kilkunastu lat i chyba starczy :->
    Wybór padł na T-Mobilebankowy - interfejs badziewny, ale przynajmniej
    nie drze się tak kolorami i wszelkim śmieciem, jak najnowocześniejszy
    bank. No to wypełniłem formularz, uwierzytelniłem się przelewem 1zł z
    mBanku i pojechałem na wakacje. Ostatnio uświadomiłem sobie, że wakacje
    za pasem, a moja złotówka coś nie wypracowała żadnego zysku :-) No to
    kontakt z białkiem i dowiaduję się, że rok temu zamknąłem konto w Alior
    Sync, więc muszę sobie jeszcze rok poczekać na ponowną możliwość
    otwarcia w T-Mobilebankowe. Złotówkę oczywiście zdefraudowali za co
    bardzo przepraszają. No i musiałem złożyć reklamację, co trwało chyba z
    15 minut, bo mnóstwo danych trzeba podać. Teraz czekam na zwrot.
    Uważajcie więc, bo kradną :->

    Maciek

  • 2. Data: 2014-10-22 09:53:50
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@o...com>

    W dniu 2014-10-21 o 23:14, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > W związku z propozycją nie do odrzucenia wystosowaną przez mBank,
    > dotyczącą wyłączenia mi starego interfejsu, postanowiłem zmienić bank.

    Zajebisty powód...
    "Zrobił na złość rodzicom i odmroził sobie dupę'

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2014-10-22 10:04:01
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Zajebisty powód...
    > "Zrobił na złość rodzicom i odmroził sobie dupę'

    Ja też złożyłem wypowiedzenie ze względu na "zajebisty" nowy interfejs.
    To ma być bank , a nie ch.. wie co z kolorowymi, wyskakującymi okienkami.
    Niech używa kto chce, a mnie nie pasuje.

  • 4. Data: 2014-10-22 11:07:14
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 22/10/14 10:04, wiatrak wrote:
    > Ja też złożyłem wypowiedzenie ze względu na "zajebisty" nowy interfejs.

    Interfejs mobilny jest używalny także z kompa, jest oszczędny do bólu.
    Ale powodów (niedużych, ale jednak) można snuć więcej:
    - reklamy wszędzie (a miał być taki skromny nawet bez oddziałów)
    - zmiany taryf co kilka dni + do każdej 100-stronnicowy pdf
    - prowizja za bankomat Cash4You "bo nie ma go w spisie bezpłatnych
    bankomatów na naszej stronie" (uznanie reklamacji: "bo wieloletnia
    współpraca i w trosce o przyszłość, ale żeby mi to był ostatni raz")
    - oprocentowanie dla nowych 4%, dla starych 0.1%

    No ale jak widzę co proponujecie (Meritum, Smart, TMobile), to nie jest
    tak źle ;)

    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2014-10-22 19:52:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 22.10.2014 o 11:07, Alf/red/ pisze:

    > - prowizja za bankomat Cash4You "bo nie ma go w spisie bezpłatnych
    > bankomatów na naszej stronie" (uznanie reklamacji: "bo wieloletnia
    > współpraca i w trosce o przyszłość, ale żeby mi to był ostatni raz")

    Ktoś już podrzucił na to rozwiązanie - zmień konto na to:

    <http://www.mbank.pl/indywidualny/konta/konto-osobis
    te/ekonto-darmowe-bankomaty/>

    i problem z głowy ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-10-22 19:54:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 22.10.2014 o 10:04, wiatrak pisze:

    > Ja też złożyłem wypowiedzenie ze względu na "zajebisty" nowy interfejs.
    > To ma być bank , a nie ch.. wie co z kolorowymi, wyskakującymi okienkami.
    > Niech używa kto chce, a mnie nie pasuje.

    Mam takie wrażenie, że trochę przesadzacie z tym nowym www mBanku. Ok
    jest zrobione na nową modłę i ostro się pozmieniało ale żeby to był
    znowu jakiś najgorszy interface, no to bez przesady - są bardziej
    toporniejsze i upierdliwsze na rynku ;) Poza tym widziałem że animacje
    można wyłączyć, można korzystać ze strony mobilnej albo z mobilnej
    aplikacji. Jak u kogoś mBank jest podstawowym konto, to warto się tak
    szarpać i zmieniać konto tylko dla samej zmiany?

    Xenocide

  • 7. Data: 2014-10-22 21:44:50
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-10-22 19:54, xbartx pisze:

> [...]
    > aplikacji. Jak u kogoś mBank jest podstawowym konto, to warto się tak
    > szarpać i zmieniać konto tylko dla samej zmiany?

    Ale to nie było już moje podstawowe konto. Przymusowe przeniesienie do
    nowego interfejsu po prostu zdopingowało mnie do zamknięcia tego ROR-u.
    Bo oprócz tego, że prawie zalegało odłogiem, zaczęło mnie wkur...ć tymi
    kolorowymi zajebistymi okienkami.

  • 8. Data: 2014-10-22 23:27:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości

    >Mam takie wrażenie, że trochę przesadzacie z tym nowym www mBanku. Ok

    Troche przesadzamy, a troche nie ...

    >jest zrobione na nową modłę i ostro się pozmieniało ale żeby to był
    >znowu jakiś najgorszy interface, no to bez przesady - są bardziej
    >toporniejsze i upierdliwsze na rynku ;)

    Moze i sa, ale ten tez potrafi niezle utrudnic. W zasadzie to on nawet
    robi co trzeba, ale jest to starannie ukryte.
    Trzeba sie nauczyc .. a inne jakos z marszu sie obsluguje.

    Nowoczesny ... a jak czlowiek nie ma peceta z najnowsza przegladarka,
    to utrudnia do granic niemozliwosci.

    >Poza tym widziałem że animacje można wyłączyć, można korzystać ze
    >strony mobilnej albo z mobilnej aplikacji.

    Ale one maja ograniczona funkcjonalnosc.
    Stara strona tez zreszta ma ograniczona, ale mozna ja bylo ulepszyc.

    > Jak u kogoś mBank jest podstawowym konto, to warto się tak szarpać i
    > zmieniać konto tylko dla samej zmiany?

    W imie, *, zasad :-)

    I zeby w przyszlosci nie musiec sie szarpac z kolejnym nowym swietnym
    interfejsem - ale do tego mbank musi zaliczyc spadek klientow :-)

    J.

    Xenocide

  • 9. Data: 2014-10-23 15:50:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-22 o 09:53, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
    > Zajebisty powód...
    > "Zrobił na złość rodzicom i odmroził sobie dupę'
    Zajebisty komentarz. No bo to przecież taki super bank: wszystko
    bezpłatne, wysokie oprocentowanie, super obsługa i tylko interfejs mi
    się nie podoba. Wcześniej się zbierało, zbierało, a interfejs tylko
    przepełnił.

    Maciek

  • 10. Data: 2014-10-23 21:57:38
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 22/10/14 19:52, xbartx wrote:
    > Ktoś już podrzucił na to rozwiązanie - zmień konto na to

    Dzięki, ale "you forgot about Poland".

    --
    Alf/red/