  • 1. Data: 2014-10-21 18:10:38
    Temat: Klamczuchy z mbanku i odpowiedz z aliorku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Otoz odnosnie nowego serwisu:

    "W Twoim przypadku wyłączenie odbędzie się pomiędzy 18 a 25 listopada
    2014 r."

    SMS przed chwila:

    "mBank: Twoj dostep do poprzedniego serwisu transakcyjnego zostal wylaczony"

    Spuszcze na to zaslone milczenia. Dostep dalej mam :D

    A co do Alioru (watek sprzed kilku dni o e-mailu nt. rzekomej KK) to
    otrzymalem odpowiedz, oczywiscie WIELE wyjasnia (nie pytalem czy mam
    karte tylko dlaczemu otrzymalem prosbe o aktywacje KK):

    "Witam serdecznie,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Na wstępie pragnę przeprosić za
    wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

    Uprzejmie informuję, że nie posiada Pan rachunku
    karty kredytowej.

    Przepraszamy za otrzymaną wiadomość.

    W razie dodatkowych pytań
    zapraszam do ponownego kontaktu z bankiem."

    Takie to smiesznostki.

  • 2. Data: 2014-10-21 18:39:57
    Temat: Re: Klamczuchy z mbanku i odpowiedz z aliorku
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Oct 2014 18:10:38 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Otoz odnosnie nowego serwisu:
    >
    > "W Twoim przypadku wyłączenie odbędzie się pomiędzy 18 a 25 listopada
    > 2014 r."

    Dzięki za sygnał!
    U mnie też się pokazało to info.

    Czy tylko mnie śmieszy taki związek przyczynowo-skutkowy? Prawie oplułam
    monitor...

    "Minął już ponad rok od udostępnienia klientom mBanku nowego serwisu
    transakcyjnego. Wszyscy klienci uzyskali dostęp do nowej platformy
    bankowości elektronicznej i większość z nich loguje się do niej
    systematycznie.

    W związku z tym rozpoczęliśmy docelowy proces wyłączenia poprzedniego
    serwisu."

    Czyli co? Jakby większość sie nie logowała systematycznie, to by nie
    wyłączyli starego? :D

    > SMS przed chwila:
    >
    > "mBank: Twoj dostep do poprzedniego serwisu transakcyjnego zostal wylaczony"
    >
    > Spuszcze na to zaslone milczenia. Dostep dalej mam :D

    SMSa nie dostałam. Do nowego serwisu nigdy jeszcze się nie logowałam.
    Czekam z niecierpliwością na 'pomiędzy' ;)

    --
    Imka

  • 3. Data: 2014-10-21 19:43:09
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 21/10/2014 18:39, Imka wrote:

    > U mnie też się pokazało to info.

    Też mam to samo, to 25 listopada zamkną na amen?

    A przed chwilą NOWY odpowiedział: "mBank
    Nastąpił bład podczas pobierania zasobów mBanku. Mogły one zostać
    zablokowane przez firewall, proxy albo konfigurację przeglądarki.
    Naciśnij Ctrl+F5 lub Ctrl+Shift+F5 by spróbować jeszcze raz"

    STARY wpuścił bez problemu.

  • 4. Data: 2014-10-21 19:50:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 21.10.2014 o 19:43, mx pisze:

    > Też mam to samo, to 25 listopada zamkną na amen?

    Ciekawe czy jestesmy ostatni? ;)

  • 5. Data: 2014-10-21 19:56:41
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 21 października 2014 19:50:15 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Ciekawe czy jestesmy ostatni? ;)

    Ktoś musi zgasić światło ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2014-10-21 20:04:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > Ciekawe czy jestesmy ostatni? ;)

    Nie. Mi jeszcze nie napisali.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 7. Data: 2014-10-21 20:35:51
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 21/10/2014 20:04, Kamil Jońca wrote:

    > Nie. Mi jeszcze nie napisali.
    >
    > KJ

    Najwierniejszym Klientom zamykamy bez zapowiedzi?
    ;)

  • 8. Data: 2014-10-21 21:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik luc b...@g...de ...

    > Ktoś musi zgasić światło ;-)

    Jeszcze ja! :)

  • 9. Data: 2014-10-21 21:42:53
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu .10.2014 o 21:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik luc b...@g...de ...

    > Jeszcze ja! :)

    I ja też. Paragraf 18-25.XI ;-)
    pwz

  • 10. Data: 2014-10-22 00:30:07
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 21 Oct 2014 19:50:15 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Ciekawe czy jestesmy ostatni? ;)

    Ani ja, ani żona, jeszcze żadnego SMS-a nie dostaliśmy.
    Ja się tylko raz zalogowałem w nowym systemie ale mnie on "cusik
    obmierził", natomiast żona ani razu i ona nawet nie chce słyszeć o nim.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof