    From: "xxx" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kij w bary mbanku
    Date: Wed, 22 Oct 2014 16:12:45 +0200

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:5447b881$0$12623$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87d29k71ef.fsf@alfa.kjonca...

    > Prawdopodobnie trafił na taki, który wypłaca i złotówki i euro.
    > Podobno te bankomaty nie patrzą, co sie wypłaca, tylko za wszystkie
    > wypłaty równo naliczana jest opłata. Ktoś już kiedyś o tym pisał.

    To bankomat najbliżej mojego domu i wypłacam w nim od 2004 roku, i to
    właśnie w nim najczęściej - o ile w miejscu zamieszkania. Zresztą,
    wybierałem w nim kasę chyba w piątek i wszystko poszło bez problemów.
    Wypluł kartę, nie informując ani o pobieraniu opłaty ani o niczym innym
    poza czymś w rodzaju "nieobsługiwany typ karty". Środki na koncie są,
    dziś pokazał mi to samo. Karta ważna do maja 2015 (visa electron).

    Przemek