  • 31. Data: 2014-10-22 20:44:39
    Temat: Re: Kij w bary mbanku
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-22 12:57, xxx pisze:
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Że tak, od przedwczoraj.

    To z żadnego już bankomatu nie można bez opłaty pobrać pieniędzy?

    --
    animka

  • 32. Data: 2014-10-22 20:45:00
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "xxx" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "Nieobsługiwany typ karty" czy coś takiego, karta sprawna, bo w cash4u
    > poszło bez problemu jakieś 10 minut później. Bankomat działał, bo facet
    > przede mną odszedł z kasą. Po zalogowaniu się na stronie, zapropoonowali
    > mi pobranie opłaty w wys. 5 PLN żeby móc korzystać. Dziś sprawdziłem - to
    > samo (ale i bankomat ten sam, może on jest zjebaszczony). A informacja na
    > stronie o 5 PLN nie dotyczyła konkretnie euronetu, tylko "wszystkich"
    > bankomatów.
    > Możliwe zatem, że to chilowa niedyspozycja bankomatu, ale ta chwila trwa

    Nie wiem, czy bankomat jak widzi pasek magnetyczny to też go czyta, czy już
    tylko stykowo.
    Z paskiem magnetycznym tak może być, że jedna głowica już ma kłopot z jego
    przeczytaniem a inna jeszcze nie.
    P.G.

  • 33. Data: 2014-10-22 21:45:30
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-22 19:46, xbartx pisze:

    > Rzeczywiście jest takie konto w ofercie mBanku ale nie przypominam sobie
    > żeby na grupie coś o tym było.
    >
    > <http://www.mbank.pl/indywidualny/konta/konto-osobis
    te/ekonto-darmowe-bankomaty/>

    Pewnie nie było bo nie ma się czym ekscytować ;) żeby bankomaty były
    darmowe trzeba wyrobić limit 200zł (ale chyba wszystkimi posiadanymi
    kartami) więc dla szukających bezwzględnie bezpłatnych to nie jest
    rozwiązanie.

  • 34. Data: 2014-10-22 23:54:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kapibara" napisał w wiadomości grup

    >No właśnie nic. Dziwne, ale prawidziwe. ;)

    No nie calkiem - oplata za karte 7zl/mc, lub zero jesli wydano
    bezgotowkowo 200zl.
    Na zwyklym e-koncie jest 4 i 100zl.

    Ale w tabeli prowizji nadal bezplatne Euronet, Planet Cash i BZWBK.

    J.

  • 35. Data: 2014-10-23 04:33:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m28qno$ov$2@node2.news.atman.pl>,
    xbartx <b...@h...net> wrote:

    > No autor wątku narobił zbędnej paniki a widzę dużo osób już chce konta
    > likwidować ;) Jak można informację z bankomatu w stylu "nieobsługiwany
    > typ karty" powiązać z opłatą za euronet to tego nie jestem w stanie ogarnąć.

    IMHO tam po prostu wyswietlila sie _reklama_ uslugi 'wszystkie bankomaty
    za 5zl'
    --
    TA

  • 36. Data: 2014-10-23 09:37:12
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Wed, 22 Oct 2014 23:54:55 +0200, J.F. napisał(a):

    > No nie calkiem - oplata za karte 7zl/mc, lub zero jesli wydano
    > bezgotowkowo 200zl.
    > Na zwyklym e-koncie jest 4 i 100zl.

    Co to jest wydać bezgotówkowo 100 czy 200zł? Jak ktoś ma kartę to po to,
    żeby z niej korzystać. Więc ten wymóg uważam za marginalny.

  • 37. Data: 2014-10-23 10:41:00
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <edbhzfokjiz6$.4rb4xu7dpnit.dlg@40tude.net>
    Kapibara <x...@y...zzz> wrote:

    > Co to jest wydać bezgotówkowo 100 czy 200zł? Jak ktoś ma kartę to po to,
    > żeby z niej korzystać. Więc ten wymóg uważam za marginalny.

    Żeby z niej korzystać ...w bankomatach.

    A ktokolwiek poza mBankiem ma rozsądną zasadę, że próg obrotu
    bezgotówkowego do zwolnienia z opłaty za debetówkę wystarczy
    przekroczyć dowolną ich kartą (czyli mp. kredytową)?

    --
    Jacek Politowski

  • 38. Data: 2014-10-23 11:51:44
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 23.10.2014 o 09:37, Kapibara pisze:

    > Co to jest wydać bezgotówkowo 100 czy 200zł? Jak ktoś ma kartę to po to,
    > żeby z niej korzystać. Więc ten wymóg uważam za marginalny.

    A co jeśli na wsi nie ma takiego sklepu, który honoruje karty?
    Klient idzie do bankomatu, bierze kasę i płaci gotówką.
    Czego tu nie rozumiesz?
    Przecież korzysta z karty, a nie płaci bezgotówkowo.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 39. Data: 2014-10-23 13:03:38
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 23.10.2014 o 09:37, Kapibara pisze:

    > Co to jest wydać bezgotówkowo 100 czy 200zł? Jak ktoś ma kartę to po to,
    > żeby z niej korzystać. Więc ten wymóg uważam za marginalny.

    O ile pamiętam, to w mBanku nie jest wydać 200 zł, ale wydać JEDNORAZOWO
    200 zł.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 40. Data: 2014-10-23 13:25:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 22 Oct 2014 12:42:04 +0200, "xxx" <x...@w...pl> wrote:

> [...]
    >*Stąd pytanie - co w zamian?* Chodzi o bank, który oferuje bezpłatne
    >przelewy, kartę debetową/bankomatową bez konieczności dokonywania
    >zakupów by za nią nie płacić, wszystkie bankomaty (ze względu na
    >"jeżdżącą" pracę korzystam z wielu, przynajmniej 8-10 razy w miesiącu w
    >różnych miejscach, a te najbliżej domu też mam w euronecie) - ale przede
    >wszystkim, nie zaskakuje klienta zmianami w rodzaju nowego interfejsu
    >mbanku. Zupełnie nie interesują mnie przelewy do ZUS, inwestycje, lokaty
    >i panienki dzwoniące z marketingowym bełkotem próbujące wciskać kolejny

    Nie wiem po co siać panikę. Bankomaty euronetu są dalej darmowe.
    Jedyne na co trzeba zwracać uwagę to to że taki bankomat musi się
    znajdować na liście bankomatów na stronie mbanku.Tu:
    http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/?searc
    h=1&country=pl&wyplata=on&wplata=on&voiv=3&city=283&
    show=Poka%C5%BC
    Bo może zdarzyć się taka sytuacja że jeżeli skorzystamy z bankomatu
    euronetu który nie będzie dostępny na tej liście to zostanie pobrana
    opłata. Już od kilku lat tak jest.