  • 1. Data: 2014-10-22 12:42:04
    Temat: Kij w bary mbanku
    Od: "xxx" <x...@w...pl>

    Za wyłączenie starego interfejsu. Ale o tym była już mowa, zgadzam się w
    całej rozciągłości z przedmówcami. Dodatkowo, okazuje się, że żeby
    korzystać z bankomatów euronetu, muszę zapłacić dodatkowe 5 zł. (cash4u
    działa jak działało).
    *Stąd pytanie - co w zamian?* Chodzi o bank, który oferuje bezpłatne
    przelewy, kartę debetową/bankomatową bez konieczności dokonywania
    zakupów by za nią nie płacić, wszystkie bankomaty (ze względu na
    "jeżdżącą" pracę korzystam z wielu, przynajmniej 8-10 razy w miesiącu w
    różnych miejscach, a te najbliżej domu też mam w euronecie) - ale przede
    wszystkim, nie zaskakuje klienta zmianami w rodzaju nowego interfejsu
    mbanku. Zupełnie nie interesują mnie przelewy do ZUS, inwestycje, lokaty
    i panienki dzwoniące z marketingowym bełkotem próbujące wciskać kolejny
    produkt bankowy.

    Przemek

  • 2. Data: 2014-10-22 12:50:27
    Temat: Re: Kij w bary mbanku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "xxx" <x...@w...pl> writes:

    > korzystać z bankomatów euronetu, muszę zapłacić dodatkowe 5
    Że jak?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2014-10-22 12:57:05
    Od: "xxx" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Że jak?
    > KJ

    Że tak, od przedwczoraj.

    Przemek

  • 4. Data: 2014-10-22 13:13:00
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Wed, 22 Oct 2014 12:42:04 +0200, xxx napisał(a):

> [...]
    > mbanku. Zupełnie nie interesują mnie przelewy do ZUS, inwestycje, lokaty
    > i panienki dzwoniące z marketingowym bełkotem próbujące wciskać kolejny

    Nie wiem czy to jeszcze jest aktualne, ale wystarczyło złożyć wniosek o
    przekształcenie "eKonta" na "eKonto z darmowymi bankomatami". Wniosek był
    bezpłatny. Ja tak zrobiłem i mam wszystkie bankomaty bezpłatne.

  • 5. Data: 2014-10-22 13:22:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Oct 2014, xxx wrote:

    > Za wyłączenie starego interfejsu.
    [...]
    > *Stąd pytanie - co w zamian?*
    > Chodzi o bank, który [...] przede wszystkim, nie zaskakuje klienta
    > zmianami w rodzaju nowego interfejsu mbanku.

    E, tak się nie da.
    Co najwyżej JESZCZE nie zaskoczył.
    Nie znasz dnia ani godziny kiedy zarząd takiego banku dojdzie
    do wniosku "wszyscy dookoła zmienili to i my powinniśmy, nie
    mamy gry na stronie logowania" :P

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2014-10-22 13:23:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "xxx" <x...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87siig74zw.fsf@alfa.kjonca...

    > Że tak, od przedwczoraj.

    A jakieś odniesienie do TOiP podasz?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 7. Data: 2014-10-22 13:49:42
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 22.10.2014 o 12:42, xxx pisze:
> [...]
    > mbanku. Zupełnie nie interesują mnie przelewy do ZUS, inwestycje, lokaty
    > i panienki dzwoniące z marketingowym bełkotem próbujące wciskać kolejny

    Zawsze mieli darmowe w bankomatach Euronetu. Pora bank zmieniać, muszą z
    czegoś sfinansować ten dziadowski nowy system. A klientów coraz mniej.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 8. Data: 2014-10-22 13:51:27
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 22.10.2014 o 13:22, Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > Nie znasz dnia ani godziny kiedy zarząd takiego banku dojdzie
    > do wniosku "wszyscy dookoła zmienili to i my powinniśmy, nie

    Patrz mój wątek "wszystko na jedno kopyto". To typowy przykład.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 9. Data: 2014-10-22 13:56:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <54478a00$0$18084$65785112@news.neostrada.pl>,
    "xxx" <x...@w...pl> wrote:

    > Za wyłączenie starego interfejsu. Ale o tym była już mowa, zgadzam się w
    > całej rozciągłości z przedmówcami. Dodatkowo, okazuje się, że żeby
    > korzystać z bankomatów euronetu, muszę zapłacić dodatkowe 5 zł.
    O, to juz eutonet nie jest darmowy?
    --
    TA

  • 10. Data: 2014-10-22 13:58:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1sconfipsqzs5.t424mlm3sk$.dlg@40tude.net>,
    Kapibara <x...@y...zzz> wrote:

    > Nie wiem czy to jeszcze jest aktualne, ale wystarczyło złożyć wniosek o
    > przekształcenie "eKonta" na "eKonto z darmowymi bankomatami". Wniosek był
    > bezpłatny. Ja tak zrobiłem i mam wszystkie bankomaty bezpłatne.

    A co sie traci?
    --
    TA