  • 1. Data: 2014-10-21 19:50:07
    Temat: No i się doigrali ...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    <http://finanse.wp.pl/kat,1033715,title,Gigantyczna-
    kara-za-sprzedaz-polisolokat,wid,16974779,wiadomosc.
    html>
    - Zaboli ich ta kara, czy nie za boli?

    K.

  • 2. Data: 2014-10-21 21:00:00
    Temat: Re: No i się doigrali ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krystek s...@k...art.pl ...

    > <http://finanse.wp.pl/kat,1033715,title,Gigantyczna-
    kara-za-sprzedaz-po
    > lisolokat,wid,16974779,wiadomosc.html> - Zaboli ich ta kara, czy nie
    > za boli?

    Na pewno chodzi o polisolokaty?
    A nie o jakies lokaty polaczone z dlugoletnim oszczedzaniem?

    Bo do polisolokat (czyli lokat w ktorych unika sie belki) opis raczej mi
    nie pasuje (skomplikowanie?, utrata 100% kapitalu?)

  • 3. Data: 2014-10-21 21:12:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Bo do polisolokat (czyli lokat w ktorych unika sie belki) opis raczej mi
    > nie pasuje (skomplikowanie?, utrata 100% kapitalu?)

    tylko, że to nie o polisolokatach jest ten text, ktoś go napisał nie
    mając fioletowego pojęcia co to jest polisolokata, struktura i PSO

    ps
    od polisolokat trzeba zapłacić już normalny podatek więc produkt umarł
    śmiercią naturalną

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-10-21 23:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > ps
    > od polisolokat trzeba zapłacić już normalny podatek więc produkt umarł
    > śmiercią naturalną

    Zgoda.
    Ale kiedys były jednak sprzedawane.

    A co do kary, rozumiem, ze tak naprawde chodziło o struktury?