    From: "Krab" <_...@h...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK lukas - rezygnacja
    Date: Fri, 16 May 2003 14:40:31 +0200

    > Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > rezygnacje
    > poswiadczenie
    >
    > dzieki za sugestie - wypelnilem to wlasnie w ten sposob - faktycznie duzo
    > mniej papierow

    a juz mialem nadzieje na jakas normalnosc
    niestety - sugestia okazala sie tylko plonna i w rzeczywistosci inna niz
    obaj myslelismy :-((
    Poczatkowo faktycznie dostalem info, ze wystarczy zdjecie i rezygnacja z
    poprzendiej karty - jednak obecnie otrzymalem mail ze odwiedzi mnie agent i
    zazada - zaswiadczenia o niezaleganiu wobec us
    Wniosek wiec taki, ze mimo, ze zamierzalem i staralem sie ubiegac o kk w
    oparciu o przeniesieniu istniejacej kk, to i tak nie chca mi tego dac bez
    platnych zaswiadzen z us i okazuje sie, ze jest tylko jedna droga - z
    zaswiadczeniami ?
    zmieniaja zmieniaja i sami nie wiedza co chca