  • 1. Data: 2007-09-19 17:02:30
    Temat: KK Polbanku w przeniesieniu...
    Od: "Szalony " <s...@W...gazeta.pl>

  • 2. Data: 2007-09-19 17:05:53
    Temat: Re: KK Polbanku w przeniesieniu...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    > doświadczenia ktoś z
    > czytelników może się
    > podzielić info czy Polbank
    > restrykcyjnie wymaga
    > zamknięcia przenoszonych
    > kart ? Czy jednak można je
    > sobie "po cichu" zostawić ? :
    > -)

    Twierdza, ze nie sprawdzaja, ale zapewne przy okazji kolejnej kontroli
    w BIK przy okazji np. podnoszenia limitu na karcie, czy kredytu,
    zapewne rzuca okiem, czy jeszcze jest ta "przeniesiona" karta.

    Na umowie nie dopatrzylem sie zadnych restrykcji za niezamkniecie
    przeniesionej karty, poza zobowiazaniem sie do jej zamkniecia. Nie
    chca zadnych potwierdzen.

  • 3. Data: 2007-09-19 17:21:51
    Od: "Szalony " <s...@N...gazeta.pl>

    Dziękuję za info bo wsumie
    chyba i tak karty zamknę bo
    za dużo kart to źle tylko
    szkoda mi mastercarda z
    lwem :-) Bardzo mi z wyglądu
    się podoba a mam mały
    kredyt zaciągnięty więc po
    bo mam 20% płacić jak
    mogę 5 :)

  • 4. Data: 2007-09-19 18:20:41
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Wed, 19 Sep 2007 17:02:30 +0000 (UTC), od Szalony :

    > Witam mam takie małe
    > pytanie :) Czy z własnego
    > doświadczenia ktoś z
    > czytelników może się
    > podzielić info czy Polbank
    > restrykcyjnie wymaga
    > zamknięcia przenoszonych
    > kart ? Czy jednak można je
    > sobie "po cichu" zostawić ? :
    > -)

    życze udanego używania KK Polbanku, ale zapomnij, ze otrzymasz od nich
    dodatkowe zestawienie transakcji np. w przypadku reklamacji.
    Wykazują w temacie totalną bezradność ! Nie potrafią tego wydrukować, a
    przecież to takie proste:
    w Menu Plik > Drukuj > wszystkie strony

    od 3 miesięcy ślę pisma, i nic, przecież podstawowym prawem klienta jest
    otrzymać zestawienie transakcji...
    a może się mylę ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 5. Data: 2007-09-19 20:44:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 20:20, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
> [...]
    > w Menu Plik > Drukuj > wszystkie strony
    >
    > od 3 miesięcy ślę pisma, i nic, przecież podstawowym prawem klienta jest

    A konkretnie co sie stalo?
    Zareklamowales transakcje, ktora masz na otrzymanym zestawieniu czy
    zestawienie nie dotarlo?
    Podaj jakies szczegoly, zebym wiedzial na co sie przygotowac :)

  • 6. Data: 2007-09-20 17:42:24
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Wed, 19 Sep 2007 13:44:25 -0700, od krzysztofsf :

    > A konkretnie co sie stalo?
    > Zareklamowales transakcje, ktora masz na otrzymanym zestawieniu czy
    > zestawienie nie dotarlo?
    > Podaj jakies szczegoly, zebym wiedzial na co sie przygotowac :)

    Nie spłaciłem zadłużenia karty o 5 groszy i saldo nie wyzerowało się,
    ciągnęło się to miesiącami, naliczali odsetki, w celu kontroli poprawności
    naliczania odsetek poprosiłem o zestawienie transakcji za okres od... do...
    W oodziale konsultantka nie ma wejścia w historie kart
    jedyne co mi zaproponowali to że konsultant z infolinii może mi
    przedyktować... i dyktował, ale nie wszystko... podyktował

  • 7. Data: 2007-09-20 20:59:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Wrz, 19:42, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

> [...]
    > jedyne co mi zaproponowali to że konsultant z infolinii może mi
    > przedyktować... i dyktował, ale nie wszystko... podyktował

    Przez pomylke o 5 gr straciles GP, a potem nie mogles wyzerowac karty?

  • 8. Data: 2007-09-21 18:19:16
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Thu, 20 Sep 2007 13:59:10 -0700, od krzysztofsf :

    > Przez pomylke o 5 gr straciles GP, a potem nie mogles wyzerowac karty?

    mogłem wyzerować kartę, ale coś mi się nie zgadzało z wyliczeniami i
    chciałem to zestawienie transakcji i do tej pory go nie mam;

    napisali mi na piśmie, dyrektor się podpisał po tym:
    "w chwili obecnej nie mamy mozliwości wygenerowania zestawienia
    transakcji..." albo jakoś tak.

    No przecież krew sie gotuje. Polbank nie mając takiej mozliwości NIE JEST
    PRZYGOTOWANY do świadczenia usług bankowych na terenie PL.

    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 9. Data: 2007-09-22 02:57:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Wrz, 20:19, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:
> [...]
    >
    > No przecież krew sie gotuje. Polbank nie mając takiej mozliwości NIE JEST
    > PRZYGOTOWANY do świadczenia usług bankowych na terenie PL.

    Faktycznie, ciekawe.
    Bede raportowal, co sie bedzie u mnie dzialo, z tym, ze przez
    najblizsze pol roku ich karta bedzie mi potrzebna tylko do jednej czy
    2-ch transakcji, ktore rozbije potem na raty5%.
    Potem zapewne bedzie to moja druga karta, jak wygasnie mi KK z BPH.
    Mam nadzieje, ze przez ten czas polepszy sie system inforamtyczny