    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Polbanku w przeniesieniu...
    Date: Fri, 21 Sep 2007 20:19:16 +0200

    W odpowiedzi na post z Thu, 20 Sep 2007 13:59:10 -0700, od krzysztofsf :

    > Przez pomylke o 5 gr straciles GP, a potem nie mogles wyzerowac karty?

    mogłem wyzerować kartę, ale coś mi się nie zgadzało z wyliczeniami i
    chciałem to zestawienie transakcji i do tej pory go nie mam;

    napisali mi na piśmie, dyrektor się podpisał po tym:
    "w chwili obecnej nie mamy mozliwości wygenerowania zestawienia
    transakcji..." albo jakoś tak.

    No przecież krew sie gotuje. Polbank nie mając takiej mozliwości NIE JEST
    PRZYGOTOWANY do świadczenia usług bankowych na terenie PL.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/