  • 1. Data: 2007-09-19 17:50:31
    Temat: Termin spłaty kwoty minimalnej - > co ro jest?
    Od: Piotr <w...@g...com>

    Karta kredytowa mbanku
    Co oznacza: Termin spłaty kwoty minimalnej ??
    Ile ta kwota wynosi.

  • 2. Data: 2007-09-19 17:52:51
    Temat: Re: Termin spłaty kwoty minimalnej - > co ro jest?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr napisał(a):
    > Karta kredytowa mbanku
    > Co oznacza: Termin spłaty kwoty minimalnej ??

    Jest to termin splaty kwoty minimalnej. Nie wiem czy da sie to jasniej
    wytlumaczyc. Regulamin czytales ?

    > Ile ta kwota wynosi.

    Pewnie X % zadluzenia (5%?), nie mniej niz X PLN (50zl?). Wszystko
    znajdziesz w regulaminie karty.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-09-19 17:53:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr wrote:
    > Karta kredytowa mbanku
    > Co oznacza: Termin spłaty kwoty minimalnej ??
    > Ile ta kwota wynosi.

    Kwota minimalna jest podana co miesiąc na wyciągu.
    Termin spłaty to data do kiedy przynajmniej kwata minimalna musi zostać
    wpłacona.

  • 4. Data: 2007-09-19 19:16:52
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 12:53:22 -0500, witek napisał(a):

    > Kwota minimalna jest podana co miesiąc na wyciągu.
    > Termin spłaty to data do kiedy przynajmniej kwata minimalna musi zostać
    > wpłacona.

    Raczej - musi znaleźć się na koncie banku, bo to nie to samo :|
    T.

  • 5. Data: 2007-09-19 20:12:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Nowicki wrote:

    > Raczej - musi znaleźć się na koncie banku, bo to nie to samo :|

    myślałem czy to napisać czy nie, ale chciałem uniknąć dodatkowych pytań.
    Dlatego napisałem "wpłacona", a nie zlecona, tudzież cos innego.

  • 6. Data: 2007-09-22 23:23:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Raczej - musi znaleźć się na koncie banku, bo to nie to samo :|

    Akurat w przypadku mBanku to wypowiedź poprzednika jest bliższa prawdy.
    Karty kredytowe mBanku spłaca się środkami z ekonta, nie ma możliwości
    wpłaty bezpośrednio
    na rachunek bankowy powiązany z kartą, gdyż zwyczajnie go nie ma, a
    przynajmniej nie jest on znany użytkownikowi karty.