  • 1. Data: 2008-03-08 08:17:03
    Temat: KK BPH->PKO i podwojny wyciag
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Podejrzewam że nie jestem jedynym przypadkiem, więc może ktoś już się z tym
    spotkał... Przejęło mnie Pekało, ROR zlikwidowałem i została tylko karta
    kredytowa. Bank zlikwidował BPHowskiego MC Silver i dał swojego.

    Na początku marca karta BPH zniknęła z sezamu, więc nawet nie wiem ile jest
    do spłaty. I ostatnio przyszedł wyciąg za okres 21.01-20.02, w nim
    podsumowanie: 0zł.

    Jakimś cudem dodzwoniłem się do infolinii, i tam pani mi w końcu powiedziała
    że całość zadłużenia karty BPH została przeniesiona na nową kartę jako jedna
    transakcja. OK, niech se będzie...

    A wczoraj przyszedł drugi wyciąg, za ten sam okres. I na nim już normalna
    kwota do spłaty, i podany stary numer rachunku :)

    Wyciąg z "0zł" został nadany 27.02, a ten z pełną kwotą - 28.02.

    I co teraz robić? Wierzyć infolinii i nie spłacać, czy spłacić na stary
    rachunek który już być może w ogóle nie istnieje?

    Zadzwoniłbym na infolinię, ale najwyraźniej wyczerpałem tygodniowy limit
    szans bo już więcej nie udało mi się usłyszeć czegoś poza muzyczką...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2008-03-08 09:16:18
    Temat: Re: KK BPH->PKO i podwojny wyciag
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-08 09:17, Jacek Osiecki stwierdził, że:
    > I co teraz robić? Wierzyć infolinii i nie spłacać, czy spłacić na stary
    > rachunek który już być może w ogóle nie istnieje?

    Jak dostałeś wyciąg z podaną kwotą i rachunkiem, to dlaczego miałbyś go
    nie spłacić?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 3. Data: 2008-03-08 13:14:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 08 Mar 2008 10:16:18 +0100, Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2008-03-08 09:17, Jacek Osiecki stwierdził, że:
    > Jak dostałeś wyciąg z podaną kwotą i rachunkiem, to dlaczego miałbyś go
    > nie spłacić?

    Bo boję się że pójdzie do /dev/null, nie zostanie przypisany jako wpłata na
    rzecz nowej karty a ja za miesiąc będę musiał tę kwotę ponownie wywalić -
    bijąc się z niewiadomokim o to że wpłaciłem pieniądze na inne konto.
    Karta przestała istnieć, istnieje spora szansa że jej konto również.

    Powtarzam - pani z infolinii podała, że całość zadłużenia karty BPH została
    przeniesiona na kartę pekao jako pojedyncza transakcja.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 4. Data: 2008-03-08 17:58:01
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Powtarzam - pani z infolinii podała, że całość zadłużenia karty BPH
    > została
    > przeniesiona na kartę pekao jako pojedyncza transakcja.

    IMHO ważniejszy jest wyciąg/zestawienie niż niedoinformowana pani na
    infolinii

  • 5. Data: 2008-03-09 09:11:51
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Podejrzewam że nie jestem jedynym przypadkiem, więc może ktoś już się
    > z tym spotkał...

    Oni tam mają taki burdel że ho ho...

    Też zostałem wchłonięty z bph do peakło..

    W styczniu zamknąłem wszystko co tam miałem łacznie z kartą kredytową...
    oczywiscie było beznamietne pytanie dlaczego wynoszę się z ich superbanku
    - nieżle wkurwiające po odstaniu około 1,5 godziny w czasie którego to
    czasu obsłużono
    uwaga: 3 petentów ;-) i to wszystkjo za jedyne 15 złotych przy złych
    wiatrach miesięcznie ;-)

    Wracając do meritum:
    panienka z okienka ostrzegła ze mogą przyjść jeszcze 3 wyciągi....
    ale przyszedł również pin do karty pekało... i się zastanawiam czy karta
    przyjdzie bo spamowe SMSy przychodzą
    z przypominajką o aktywacji karty.
    No i przyszedł tez wyciąg z tej nowej karty....

    Jak jeszcze jakiś wyciag przyjdzie to się będe zastanawiał czy przypadkiem
    czegoś nie pozamykali...

    Tak się zastanawiam czemu nie wyzamykałem tego przed słynną fuzją...być może
    noie byłoby takiej jazdy...? ale kto wie?

    Pozdr,
    Koala

  • 6. Data: 2008-03-12 08:55:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 8 Mar 2008 18:58:01 +0100, JerzyR napisał(a):
    > IMHO ważniejszy jest wyciąg/zestawienie niż niedoinformowana pani na
    > infolinii

    Dzwoniłem jeszcze do dwóch pań na infolinii, i na infolinię dla osób
    przenoszonych z BPH do Pekao.

    Wszędzie potwierdzenie informacji: karta BPH przestała istnieć, całość
    zadłużenia została przeniesiona jako jedna transakcja na nową kartę.
    Najbliższa data wymaganej spłaty będzie wygenerowana dopiero dla nowej
    karty. Przelewy wysyłane na stare konto są przeksięgowywane na konto w pekao
    S.A., więc jeśli ktoś spłaci według nieaktualnego wyciągu - nic złego się
    nie stanie.

    Ja tam sobie zaryzykuję, dużo tego nie jest a w razie czego się będzie można
    wykłócić ;)

    Pozdrawiam,