  • 1. Data: 2008-03-08 00:02:06
    Temat: Eurobank w nocy ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Oni pozniejszym wieczorkiem zawsze tak?

    Trwają prace modernizacyjno-konserwacyjne serwisu eurobank online.
    Proszę spróbować później.

    Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

  • 2. Data: 2008-03-08 00:23:16
    Temat: Re: Eurobank w nocy ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Mar, 01:02, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Oni pozniejszym wieczorkiem zawsze tak?
    >
    > Trwają prace modernizacyjno-konserwacyjne serwisu eurobank online.
    > Proszę spróbować później.
    >
    > Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

    Juz dziala.

    Natomiast mam pytanie, jak u nich w praktyce chodza sesje eliksir,
    wzglednie, czy w nocy, podaja nieaktualne dane?

    Z mBank poslalem do nich kontrolnie zlotowke - przed 1-a sesja
    mBankowa.

    Sesji wychodzacych i przychodzacych wg rozpisek elixiru z Money.pl
    powinno byc sporo, natomiast widze, ze na konto nie dotarlo - stan 0.

    Takie opoznienia sa norma? Dopiero w poniedzialek moja zlotoweczka
    zacznie procentowac? ;)
    Wychodzace tez tak opozniaja?

  • 3. Data: 2008-03-08 09:14:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    testowałem eurobank i 1 zł wysłana z Multibanku pierwsza sesją (zlecenie
    poszło w nocy) dotarła do eurobanku w okolicach 13.00 następnego dnia = w
    normie ;-)

    w drugą stronę podobnie czyli eurobank mnie nie zaskoczył...

    pozdrawiam

    ps
    można się u nich starać o kk, bez zaświadczenia dają płaską z limitem 1000
    zł ;-)

  • 4. Data: 2008-03-08 10:59:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Mar, 10:14, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > normie ;-)
    >
    > w drugą stronę podobnie czyli eurobank mnie nie zaskoczył...

    Dzisiaj zlotoweczka juz jest z data wczorajsza.
    Poniewaz nie zagladalem wczoraj po poludniu, a dopiero kolo 1-ej w
    nocy, to nie wiem, czy byla widoczna po poludniu, a w nocy podstawiono
    dane archiwalne (jak w BPH), czy tez dopiero dzis zaksiegowali z data
    wsteczna.

    > ps
    > można się u nich starać o kk, bez zaświadczenia dają płaską z limitem 1000
    > zł ;-)

    A mialem, mialem...tak trzy KK temu ;)

  • 5. Data: 2008-03-08 23:29:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A mialem, mialem...tak trzy KK temu ;)

    zrobilem sobie w eurokiosku symulacje kredytu w 15 min., nie udzielaja
    żadnych informacji
    zanim nie wypelni sie wniosku - interesujace no nie?

    RRSO to ok. 25% ale kobita zachwalala, ze kredyt jest wyjatkowo okazyjny, a
    w PKO jest i drozej i gorzej...
    powiedzialem, ze raczej mnie oferta nie zainteresowala, ale powiedziala, ze
    jeszcze zadzwoni, aby mnie przekonywac...

    ciekawe, ze mozna dostac kredyt na calkiem spora kwote bez zaswiadczenia
    (wystarczy oswiadczenie), ale jak chcialem wypukla kk o limicie 20x nizszym
    to bez kwitka nie da rady ;-/

    ps
    jakie wrazenia odnosnie kk z eurobanku? jakies obowiazkowe oplaty lub
    ubezpieczenia?

  • 6. Data: 2008-03-08 23:56:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Mar, 00:29, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > zrobilem sobie w eurokiosku symulacje kredytu w 15 min., nie udzielaja
    > żadnych informacji
    > zanim nie wypelni sie wniosku - interesujace no nie?

    jak w Lukasbanku

> [...]
    > (wystarczy oswiadczenie), ale jak chcialem wypukla kk o limicie 20x nizszym

    Bez kwitka w BZWBK do 5k i prawdopodobnie w Polbank.
    Citi tez nie chce kwitkow.

    > ps
    > jakie wrazenia odnosnie kk z eurobanku? jakies obowiazkowe oplaty lub
    > ubezpieczenia?

    Krotkie GP - 52 dni.
    Podgladu wtedy nie bylo - podobno w miare, ale opozniony kilka dni
    jesli chodzi o transakcje.

    Wzialem ze wzgledu na najtansza dodatkowa (dla syna) ale byly problemy
    z uaktywnieniem dodatkowej, a w miedzyczasie Citi wydal swoja
    dodatkowa dla mlodego, to podziekowalem za glowna.

    Wrazenia - jedna jedyna transakcja ale na caly limit - przydalo sie,
    oplacilem wczasy zanim BPH przemielilo wniosek o podwyzszenie limitu
    na ich KK.
    Natomiast bardzo negatywnie odebralem rozpatrywanie reklamacji
    zwiazanej z uaktywnieniej KK dodatkowej dla mlodego. Przez chyba
    poltora miesiaca (zanim Citi...) co jakis czas interweniowalem,
    zaczynali cos robic i.....cisza - nieuaktywniowna karta w systemie,
    nawet nie wyslana.

  • 7. Data: 2008-03-09 06:47:05
    Od: "Andrzej" <z...@p...onet.pl>

    Zobaczyłem wysokie oprocentowanie i chciałem zostać ich klientem. Na stronie
    znalazłem adres najbliższego oddziału.
    Nie mogłem zlokalizowąć ulicy. (nie znam tak miasta).Na ich stronie nie było
    numeru telefonu więc zadzwoniłem na infolinię. Po dłuższej wymianie zdań
    Pani oświadczyła że nie ma numerów odzdziałów więc mi nie poda. To ostudziło
    moje chęci zostania klientem tego banku. Teraz nie wiem czy nie mają
    telefonów w oddziałach czy też nie podają do publicznej wiadomości.
    Podjąłem decyzję że z bankiem którego numeru nie mogę znaleźć na stroni e
    WWW (ich) lub uzyskać na infolinii nie będę przechodził na dalszy etap.
    Andrzej

  • 8. Data: 2008-03-09 10:14:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    > Oni pozniejszym wieczorkiem zawsze tak?
    >
    > Trwają prace modernizacyjno-konserwacyjne serwisu eurobank online.
    > Proszę spróbować później.
    >
    > Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

    czy eurobank jest tak samo upierdliwy jak polbank jeśli chodzi o
    certyfikaty
    chodzi o to bym mógł przelew robić nie tylko w domu

  • 9. Data: 2008-03-09 11:01:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Mar, 11:14, "zlotowinfo" <u...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:0c402887-93d6-41b0-baed-efa241ba6d38@
    h25g2000hsf.googlegroups.com...> Oni pozniejszym wieczorkiem zawsze tak?

    > czy eurobank jest tak samo upierdliwy jak polbank jeśli chodzi o
    > certyfikaty
    > chodzi o to bym mógł przelew robić nie tylko w domu

    Roberts jest bardziej zaawansowany w ich systemie, ale wyglada na to,
    ze jest on raczej "przenosny" i znajac login i haslo oraz posiadajac
    modem, mozna spokojnie logowac sie w roznych miejscach.

  • 10. Data: 2008-03-10 06:51:35
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    > certyfikaty
    > chodzi o to bym mógł przelew robić nie tylko w domu

    Oczywiscie, poziom zaawansowania plasowalbym go gdzies w okolicach
    Lukasa, czyli sporo roznych ale .... ale dziala nie to co ta grecka
    popierdolka.