    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK BPH->PKO i podwojny wyciag
    Date: Wed, 12 Mar 2008 08:55:04 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 8 Mar 2008 18:58:01 +0100, JerzyR napisał(a):
    > IMHO ważniejszy jest wyciąg/zestawienie niż niedoinformowana pani na
    > infolinii

    Dzwoniłem jeszcze do dwóch pań na infolinii, i na infolinię dla osób
    przenoszonych z BPH do Pekao.

    Wszędzie potwierdzenie informacji: karta BPH przestała istnieć, całość
    zadłużenia została przeniesiona jako jedna transakcja na nową kartę.
    Najbliższa data wymaganej spłaty będzie wygenerowana dopiero dla nowej
    karty. Przelewy wysyłane na stare konto są przeksięgowywane na konto w pekao
    S.A., więc jeśli ktoś spłaci według nieaktualnego wyciągu - nic złego się
    nie stanie.

    Ja tam sobie zaryzykuję, dużo tego nie jest a w razie czego się będzie można
    wykłócić ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944