  • 21. Data: 2003-02-12 13:48:56
    Temat: Re: Jaki kredyt hipoteczny polecacie na dzisiaj?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b2dia1$mto$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ma do rzeczy , bo w przeciwnym przypadku notariusz jest zobowiazany do
    > pobrania 10 % podatku od kwoty sprzedaży !!!!!

    Nie miałem takiego zapisu i nie pobrał (?)
    Za to składałem kwit w US.
    Może jakiś prawnik znający się na rzeczy wypowie się :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 22. Data: 2003-02-12 13:58:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > <t...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]

    no, no - jakieś dowody? Czy tylko dalszy ciąg demagogii? ;-)))

    > Ja widzę to tak. WIBOR rośnie:
    > - KB MUSI podnieść oprocentowanie
    > - Multi MOŻE podnieść oprocentowanie :-)
    Oczywiście. I oczywiście multi nie podniesie, tak ?
    KJ

  • 24. Data: 2003-02-12 14:31:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Oczywiście. I oczywiście multi nie podniesie, tak ?

    Oczywiście multi też nie obniży jak WIBOR spadnie. Bo i po co - przecież nie
    ma konkurencji a kredyty Multi są obowiązkowe ;-)
    Szkoda mojego czasu na dalszą dyskusję w tym stylu.

    K. Kowalski

  • 23. Data: 2003-02-12 14:31:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

  • 25. Data: 2003-02-12 15:20:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > Oczywiście multi też nie obniży jak WIBOR spadnie. Bo i po co - przecież nie
    > ma konkurencji a kredyty Multi są obowiązkowe ;-)
    khem,khem. Biorąc pod uwagę reakcje banków na obnizki stóp procentowych,
    zwłaszcza szybkość obniżenie oprocentowania depozytów vs. szybkość
    obnizenie oprocentowania kredytów to jednak mogę powiedzieć że multi
    nie obniży jeśli wibor spadnie, nie szybko.
    A kredyt mieszkaniowy (czyli wieloletni na dużą kwotę )po zawarciu w
    pewnym sensie "jest obowiązkowy". Bo mimo wszystko przeniesienie kredytu
    nie jest takie proste. Zwracam uwagę, ze tu już _był_ przytaczany
    przypadek banku który dla nowych klientów miał istotnie niższce
    oprocentowanie niz dla starych.
    > Szkoda mojego czasu na dalszą dyskusję w tym stylu.
    >
    > K. Kowalski

    KJ

  • 26. Data: 2003-02-12 15:42:27
    Od: t...@p...onet.pl

    > Oczywiście multi też nie obniży jak WIBOR spadnie. Bo i po co - przecież nie
    > ma konkurencji a kredyty Multi są obowiązkowe ;-)
    > Szkoda mojego czasu na dalszą dyskusję w tym stylu.
    > K. Kowalski

    POWTARZAM. Tym, którzy juz mają kredyt oprocentowania nie obniży (lub obniży
    bardzo mało), zaś nowym obniży (konkurencja). Powszechne praktyki stosowane w
    wielu bankach. Są one mozliwe przez oparcie oprocentowania na tzw. stawce
    bazowej ustalanej przez "Prezesa", dokładniej oprocentowanie jest równe:
    stawka_bazowa+marża. Była już o tym dyskusja. Tylko Ty albo tego nie rozumiesz
    albo nie chcesz zrozumieć. Porozmawiaj z ludzmi, którzy wżięli kredyty rok lub
    dwa lata temu. Tensor1
    PS. Jak sądzisz dlaczego niektóre banki nie chcą wprowadzać oprocentowania
    opartego o stawki rynku miedzybankowego. W trosce o klienta?.

  • 27. Data: 2003-02-12 16:31:58
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > PS. Jak sądzisz dlaczego niektóre banki nie chcą wprowadzać oprocentowania
    > opartego o stawki rynku miedzybankowego. W trosce o klienta?.

    Nie - to pewnie zmowa cyklistów ;-)))
    Ja też przypominam, że KB NIE MOŻE obniżyć oprocentowania kredytu niżej - a
    Multi może. Do mnie dociera, że każdy kij ma dwa końce - Ty i Kamil widzicie
    jeden :-)
    Oczywiście - zdaję sobię sprawę z większego prawdopodobieństwa zawyżania
    oprocentowania. Ale to jest teoria. Moja praktyka z Multi - ich ceny i
    oprocentowania - na razie mnie nie zawiodły. Kredyt w ROR mam niski, za
    usługi płacę mało, jakość jest wysoka. To jest dla mnie FAKTYCZNA
    informacja. Ty mi proponujesz tylko domysły.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 28. Data: 2003-02-13 08:13:27
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

> [...]
    > usługi płacę mało, jakość jest wysoka. To jest dla mnie FAKTYCZNA
    > informacja. Ty mi proponujesz tylko domysły.

    Pamiętaj, że ROR możesz zlikwidować praktycznie w 1 dzień, nawet jeśli masz
    linię kredytową, praktycznie bez kosztów (lub są one minimalne - kilka
    złotych), w przypadku kredytu hipotecznego jest to znacznie bardziej
    utrudnione, czasochłonne oraz kosztowne.

    Arek

  • 29. Data: 2003-02-13 08:22:47
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b2e0ej$f4i$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

> [...]
    > Ja też przypominam, że KB NIE MOŻE obniżyć oprocentowania kredytu niżej -
    > Multi może. Do mnie dociera, że każdy kij ma dwa końce - Ty i Kamil

    Tylko ze Multi dzisiaj jest Bre a za 5 lat bedzie Pekao. Kredyty
    dlugoterminowe od 5 lat w gore nie powinno sie brac
    jesli sa oprocentowen inaczej niz WIBOR LIBOR itp +marza

  • 30. Data: 2003-02-13 11:15:39
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Oczywiście multi też nie obniży jak WIBOR spadnie. Bo i po co - przecież nie
    > ma konkurencji a kredyty Multi są obowiązkowe ;-)

    Może oferta dla NOWYCH klientów będzie atrakcyjniejsza, ale co z tymi którzy mają juz
    podpisaną
    umowę na warunkach wcześniej atrakcyjnych ;-)
    Przypominam, że tak się zdarza np w VWBank Starzy klienci płacą i płaczą.
    Tak może być również w multi lub mBanku.

    > Szkoda mojego czasu na dalszą dyskusję w tym stylu.

    Masz rację.
    Grzegorz