  • 31. Data: 2003-02-13 11:18:39
    Temat: Re: Jaki kredyt hipoteczny polecacie na dzisiaj?
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Oczywiście - zdaję sobię sprawę z większego prawdopodobieństwa zawyżania
    > oprocentowania. Ale to jest teoria. Moja praktyka z Multi - ich ceny i
    > oprocentowania - na razie mnie nie zawiodły.

    A jak na dzisiaj kształtuje się oprocentowanie pln dla WWJ i Multiplanu ?

    > Kredyt w ROR mam niski, za
    > usługi płacę mało, jakość jest wysoka. To jest dla mnie FAKTYCZNA
    > informacja. Ty mi proponujesz tylko domysły.

    Eee... kredyt hipoteczny porównujesz do konta i linii ?
    Nie ta skala.
    Grzegorz

  • 32. Data: 2003-02-13 11:20:11
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Poza tym przez te 2 lata, gdy miałem u nich kredyt, nie zmienili
    > oprocentowania podczas gdy stopy były obniżane kilkakrotnie. Przez to przez
    > długi czas pozostawali jednym z najdroższych banków udzielających kredyty
    > hipoteczne.

    Powiedz, czy zmieniły ci się w multi i ewentualnie o ile ?
    Pytam z ciekawości.
    Grzegorz

  • 33. Data: 2003-02-13 11:23:09
    Od: Marcos <m...@w...pl>

    Użytkownik t...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > bardzo mało), zaś nowym obniży (konkurencja). Powszechne praktyki stosowane w
    > wielu bankach. Są one mozliwe przez oparcie oprocentowania na tzw. stawce
    > bazowej ustalanej przez "Prezesa", dokładniej oprocentowanie jest równe:
    > stawka_bazowa+marża. Była już o tym dyskusja. Tylko Ty albo tego nie rozumiesz
    > albo nie chcesz zrozumieć. Porozmawiaj z ludzmi, którzy wżięli kredyty rok lub
    > dwa lata temu. Tensor1
    > PS. Jak sądzisz dlaczego niektóre banki nie chcą wprowadzać oprocentowania
    > opartego o stawki rynku miedzybankowego. W trosce o klienta?.

    A czy ostatnie obniżki oprocentowania w Multi dotyczyły tylko nowych
    klientów ? Z tego co wiem to obniżali wszystkim równo ...

    Marcos

  • 34. Data: 2003-02-13 11:37:35
    Od: t...@p...onet.pl

    > A czy ostatnie obniżki oprocentowania w Multi dotyczyły tylko nowych
    > klientów ? Z tego co wiem to obniżali wszystkim równo ...

> [...]
    Jaką masz gwarancję, że przy następnych też tak będzie. Tensor1

  • 35. Data: 2003-02-13 15:58:25
    Od: "Bonzi" <b...@n...poczta.onet.pl>

    > Powiedz, czy zmieniły ci się w multi i ewentualnie o ile ?
    > Pytam z ciekawości.
    > Grzegorz

    Mam u nich kredyt pół roku. Wczoraj podali, że obniżyli oprocentowanie, ale
    dotyczy to chyba tylko kredytów w PLN.

    Bonzi

  • 36. Data: 2004-05-15 14:50:29
    Od: g...@o...pl

    Wejdź na stronkę: www.credits.prv.pl

    Masz tam obiektywne zestawienie najlepszych i najbardziej korzystnych kredytów
    hipotecznych (i nie tylko hipotecznych). Wniosek kredytowy możesz wysłać przez
    internet
    bezpośrednio z tej strony.