  • 1. Data: 2003-02-11 09:15:29
    Temat: Likwidacja oddziału Citi od 2003-03-01.
    Od: s...@w...pl (SPQR)

    Witam.

    Kilka dni temu dostałem list z Citi, że w związku z ułatwieniem dostępu,
    reorganizacją, oraz wszelkimi możliwymi korzyściami dla mnie nastąpi
    likwidacja oddziału, oczywiście mogę sobie wszystko załatwić telefonicznie ,
    internetowo lub w oddziale który mnie przejmie.

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów dostał również info o zamykaniu placówek
    tego banku?

    SPQR

  • 2. Data: 2003-02-11 10:02:01
    Temat: Re: Likwidacja oddziału Citi od 2003-03-01.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    SPQR wrote:
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów dostał również info o zamykaniu
    > placówek tego banku?

    Tak bylo o tym. Ja tez dostalem, ze zamykaja jakas placowke w Wawie.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-02-11 19:12:59
    Od: k...@p...onet.pl

    W Ostrolece rowniez likwiduja jedyny oddzial Citibanku. Zeby nie bylo
    smieszniej to we wrzesniu otworzyli lokal obok Millennium.

  • 4. Data: 2003-02-11 22:56:19
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com>

    > W Ostrolece rowniez likwiduja jedyny oddzial Citibanku. Zeby nie bylo
    > smieszniej to we wrzesniu otworzyli lokal obok Millennium.

    w słupsku tez likwidują ale co by było jeszcze śmieszniej to lokal mieli
    prawie naprzeciwko millenium :)

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.gory.giorgi.pl - www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ strony www i poligrafia: www.ope.pl ]
    [ skontaktuj się z nami: i...@o...pl ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]

  • 5. Data: 2003-02-12 02:14:11
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Marcin Wirkus znowu nadaje:

    > w słupsku tez likwidują ale co by było jeszcze śmieszniej to lokal mieli
    > prawie naprzeciwko millenium :)

    I Kredytbanku. Może jednak liczba banków na metr bieżący ulicy była zbyt
    duża?

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 6. Data: 2003-02-12 10:07:36
    Od: Andrzej Talarczyk <x...@a...wytnij.net.pl>

    Zamknęli też oddział w Pruszkowie. Długo tam nie pobył.

    --
    Andrzej