  • 1. Data: 2008-11-03 10:45:22
    Temat: Jak PayPal przesyła pieniądze ?
    Od: colnet <u...@w...pl>

    Mam konto w brytyjskim banku Barclays oraz w polskim banku Inteligo.
    Chciałbym sobie przesłać trochę pieniędzy do Polski poprzez PayPal lub
    skype. moje pytanie : Jsak odebarć mam pieniądze - przy próbie wysyłki
    PayPal każe wpisać albo swój e-mail albo numer telefonu. Mam i e-mail,
    mam telefon nomadyczny sferii i angilerlą komórkę tu w Polsce.
    Jakie są opłaty za taki przesył pod PayPal, a jakie pod skype -
    przy sumie do przsesłania 300 Funtów ?

  • 2. Data: 2008-11-03 15:05:32
    Temat: Re: Jak PayPal przesyła pieniądze ?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    colnet wrote:
> [...]
    > Polsce.
    > Jakie są opłaty za taki przesył pod PayPal, a jakie pod skype -

    a nie lepiej przelew miedzynarodowy? PayPal zdziera przy wplacie na niego (
    3.4% pewnie zaplacisz) i jeszcze za przelew - do 500zl (ale 300 funtow to chyba
    wiecej jeszcze heh) jeszcze dodatkowo sobie liczy.

    Idz do banku i zapytaj za ile bedzie przelew miedzynarodowy i tyle.

  • 3. Data: 2008-11-03 17:07:35
    Od: colnet <u...@w...pl>

    Papkin napisał(a):

> [...]
    > wiecej jeszcze heh) jeszcze dodatkowo sobie liczy.

    > Idz do banku i zapytaj za ile bedzie przelew miedzynarodowy i tyle.

    No tak, ale ja jestem tu, a konto w Anglii, to jak mam ten przelew
    zrobić ?. Poza tym jak już przyjdzie ten PayPalowski to jak się go
    odbiera ? - nie lubię być stawiany przed fakktami dokonanymi i dlatego
    pytam co i jak.

    Transferu pieniędzy dokonuje jeszcze skype .... i też to jest wielka
    niewiadoma co i jak.

  • 4. Data: 2008-11-03 19:33:52
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > zrobić ?. Poza tym jak już przyjdzie ten PayPalowski to jak się go
    > odbiera ? - nie lubię być stawiany przed fakktami dokonanymi i dlatego

    a w angli nie obsluguje sie kont przez internet?

    > Transferu pieniędzy dokonuje jeszcze skype .... i też to jest wielka
    > niewiadoma co i jak.

    a skype to nie paypal? Zobacz na logo, to ten sam pies :)

  • 5. Data: 2008-11-04 07:25:39
    Od: colnet <u...@w...pl>

    Papkin napisał(a):

    > a w angli nie obsluguje sie kont przez internet?
    [..]

    Tak obsługuje się - ja mam najprostsze konto w Barclays i jak się
    zaloguję to interface mówi mi że mogę wysłać pieniądze, ale na terenie
    UK tylko. Dlatego skłoniłem się w stronę PayPal - ale nie wiem jak się
    to odbywa, i jak odebrać te pieniądze bo oni chcą adres e-mail lub
    numer telefonu.

  • 6. Data: 2008-11-04 10:51:49
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    colnet schrieb:

> [...]
    > UK tylko. Dlatego skłoniłem się w stronę PayPal - ale nie wiem jak się
    > to odbywa, i jak odebrać te pieniądze bo oni chcą adres e-mail lub

    Adres email jest w Paypal "identyfikatorem".

    A wiec aby przeslac pieniadze "na adres email", musisz podac adres email
    kogos, kto ma zalozone konto w PayPalu.
    Stamtad moze przeslac pieniadze na konto w banku w Polsce lub USA (jesli
    konto PayPal jest zalozone w Polsce; przelew z PayPal do polskiego banku
    powyzej 500 zl jest darmowy).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2008-11-04 11:04:52
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Tomasz Chmielewski schrieb:

> [...]
    > Stamtad moze przeslac pieniadze na konto w banku w Polsce lub USA (jesli
    > konto PayPal jest zalozone w Polsce; przelew z PayPal do polskiego banku

    A Barclays w Anglii chyba daje rowniez do najprostszych kont Vise.

    Tak wiec jak zalozysz sobie konto w PayPalu w Polsce, dodasz do niego
    Barclayowska karte Visa, zasilisz konto PayPal, dokonasz przelewu na
    polskie konto - tak bedzie najlatwiej (i chyba w calosci za darmo).

    Albo popytaj o bank, w ktorym sa za darmo przelewy miedzynarodowe.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 8. Data: 2008-11-04 11:36:16
    Od: "a...@a...pl" <a...@a...pl>

    Z innej beczki moze sprawdz moneybookers.com.

  • 9. Data: 2008-11-04 13:39:02
    Od: colnet <u...@w...pl>

    "a...@a...pl" napisał(a):

    > Z innej beczki moze sprawdz moneybookers.com.

    Dzięki za odpowiedzi - choć żadna nie wyczerpuje odpowiedzi na moje
    pytanie. Ja już nie mam czasyu na zakladanie gdzies po jakichś
    moneybbokers kont bo jeśli jest nawet taniej to mnie już to nie
    urządza bo chodzi o czas.

    Więc może powtórzę :

    - mam konto /podstawowe/ w brytyjskim bamku Barclays
    - mam konto w polskim banku inteligo
    - mam konto w PayPal założone na polski e-mail w UK
    - ma pocztę e-mail

    Chcę sam sobie wysłać pieniądze - obojętnie jak byle szybko,
    w Polskim banku moze być na konto, moze być to chache.

    Moje pytanie : jak te pieniądze mam tu odebrać -gdy wysyłając - Paypal
    chce tylko adres e-mail.

  • 10. Data: 2008-11-04 14:15:54
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    colnet schrieb:

> [...]
    > w Polskim banku moze być na konto, moze być to chache.
    >
    > Moje pytanie : jak te pieniądze mam tu odebrać -gdy wysyłając - Paypal

    Juz ci napisalem.
    Adres email jest w Paypal _identyfikatorem_ (konta w PayPalu).

    Musisz miec konto zalozone w _polskim_ PayPalu.
    Stamtad przelejesz pieniadze na konto w Inteligo.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org