    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak PayPal przesyła pieniądze ?
    Date: Tue, 04 Nov 2008 12:04:52 +0100

    Tomasz Chmielewski schrieb:

    > Adres email jest w Paypal "identyfikatorem".
    >
    > A wiec aby przeslac pieniadze "na adres email", musisz podac adres email
    > kogos, kto ma zalozone konto w PayPalu.
    > Stamtad moze przeslac pieniadze na konto w banku w Polsce lub USA (jesli
    > konto PayPal jest zalozone w Polsce; przelew z PayPal do polskiego banku
    > powyzej 500 zl jest darmowy).

    A Barclays w Anglii chyba daje rowniez do najprostszych kont Vise.

    Tak wiec jak zalozysz sobie konto w PayPalu w Polsce, dodasz do niego
    Barclayowska karte Visa, zasilisz konto PayPal, dokonasz przelewu na
    polskie konto - tak bedzie najlatwiej (i chyba w calosci za darmo).

    Albo popytaj o bank, w ktorym sa za darmo przelewy miedzynarodowe.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org