  • 1. Data: 2008-11-02 18:16:57
    Temat: Nordea Solo
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    Czy przegapiłem jakiś komunikat o awarii/konserwacji systemu?
    Od wczoraj mam komunikat "Serwis SOLO jest chwilowo niedostępny.Za
    utrudnienia przepraszamy."

    Co jest grane?

    a99

  • 2. Data: 2008-11-02 18:31:48
    Temat: Re: Nordea Solo
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Czy przegapiłem jakiś komunikat o awarii/konserwacji systemu?
    > Od wczoraj mam komunikat "Serwis SOLO jest chwilowo niedostępny.Za
    > utrudnienia przepraszamy."
    >
    > Co jest grane?

    U mnie śmiga.

    Pozdrawiam

    boropi

  • 3. Data: 2008-11-02 18:40:55
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    boropi pisze:

    > U mnie śmiga.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > boropi

    U mnie na obu kompach pod adresem https://www.nordeasolo.pl/index.html
    niestety wyskakuje podany wcześniej komunikat :(

  • 4. Data: 2008-11-02 19:05:52
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    adams99 pisze:
    > Czy przegapiłem jakiś komunikat o awarii/konserwacji systemu?
    > Od wczoraj mam komunikat "Serwis SOLO jest chwilowo niedostępny.Za
> [...]

    Już jest ok - dziwna sprawa - poszło mi po podanym linku od znajomego, z
    moich kompów nie chciało, cache wyczyszczone więc nie mam pojęcia co
    mogło być. Ma ktoś jakiś pomysł co sprawdzić w kompie?

  • 5. Data: 2008-12-05 17:37:46
    Od: "Gawron" <s...@l...po>

    adams99<a...@g...pl>

    > Czy przegapiłem jakiś komunikat o awarii/konserwacji systemu?
    > Od wczoraj mam komunikat "Serwis SOLO jest chwilowo niedostępny.Za
    > utrudnienia przepraszamy."
    >
    > Co jest grane?

    Czy masz może kredyt walutowy w Nordei (albo może ktoś inny tutaj ma)?

    Miałbym pytanie o przeliczenia walutowe przy uruchamianiu kredytu.

    Gawron

  • 6. Data: 2008-12-05 18:23:50
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    Gawron <s...@l...po> napisał(a):

    > adams99<a...@g...pl>

    > Czy masz może kredyt walutowy w Nordei (albo może ktoś inny tutaj ma)?
    >
    > Miałbym pytanie o przeliczenia walutowe przy uruchamianiu kredytu.
    >
    > Gawron

    Ja mam - wal.

  • 7. Data: 2008-12-05 18:41:22
    Od: "Gawron" <s...@l...po>

    Filip Lach<f...@W...gazeta.pl>

    > Ja mam - wal.

    Oo, super.

    Wziąłem u nich niedawno taki kredyt (na razie pierwszą transzę) i wszystko
    było dobrze, dopóki nie zajrzałem na konto internetowe i nie zauważyłem w
    szczegółach transakcji uruchomienia kredytu (na rachunku kredytowym) dwóch
    różnych pozycji dla tej transakcji:

    (1) "przelew z rachunku" (czyli znana mi kwota uruchomienia w złotych
    przeliczona na franki po znanym mi kursie kupna z momentu uruchomienia +
    kredytowana kwota prowizji przeliczona po kursie sprzedaży z tego samego
    momentu - w sumie kwota uruchomienia we frankach (nazwijmy ją X))

    (2) "Mortgage Principal Drawdown" (identyczna kwota X we frankach, ale nie
    wiadomo skąd wyższy o prawie 5 gr kurs franka, w związku z czym
    odpowiadająca kwocie we frankach inna (wyższa) kwota w złotych).

    I teraz pytanie, co to właściwie jest "Mortgage Principal Drawdown" (czyli
    po polsku "uruchomiona kwota kredytu hipotecznego") oraz czy to, że kwota
    "Mortgage Principal Drawdown" w złotych jest wyższa niż kwota "przelewu z
    rachunku" w złotych oznacza, że kwota drugiej transzy (w sumie I i II
    transza nie mogą przekroczyć pewnej kwoty określonej w złotych) będzie
    mniejsza, niż myślałem?

    Gawron

  • 8. Data: 2008-12-05 18:47:08
    Od: "Gawron" <s...@l...po>

    Gawron<s...@l...po>

    > (2) "Mortgage Principal Drawdown"

    Zaksięgowane pod tą samą datą i godziną, co "przelew z rachunku".

    Gawron

  • 9. Data: 2008-12-06 13:36:14
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Gawron wrote:
    > Gawron<s...@l...po>

    > Zaksięgowane pod tą samą datą i godziną, co "przelew z rachunku".

    Hmm moja I transza:

    Rachunek kredytu w CHF:

    14.11.06 wyplata kredytu numer umowy 4239,08
    14.11.06 przelew wlasny uruchomienie...kurs 2.359 -4239,08

    Rachunek osblusgi kredytu w PLN

    14.11.06 przelew wlasny uruchomienie...kurs 2.359 10000
    14.11.06 zaplata za nieruchomosc -10000

    Dzwon reklamuj

    Wieslaw

  • 10. Data: 2008-12-06 14:46:55
    Od: "Gawron" <s...@l...po>

    Wwieslaw<u...@o...pl>

    [...]

    > Dzwon reklamuj

    Tak zrobię. Zauważyłem dziwne księgowania dopiero w piątek wieczorem.

    Gaw.