  • 1. Data: 2008-11-02 19:30:37
    Temat: lukas PODWYZKA
    Od: " atott" <a...@N...gazeta.pl>

    Czy pobrawszy roczna oplate 36 zl w kwietniu 2008 za token moga teraz
    naliczac jeszcze dodatkowe 2 zl oplaty miesiecznej?

  • 2. Data: 2008-11-02 20:40:31
    Temat: Re: lukas PODWYZKA
    Od: t...@b...pl

    > Czy pobrawszy roczna oplate 36 zl w kwietniu 2008 za token moga teraz
    > naliczac jeszcze dodatkowe 2 zl oplaty miesiecznej?

    mogą, jeśli nazwą tę opłatę jakoś tam... np. nie za token ale za kartę
    za dostęp do netu, za to że słońce świeci, to mogą. Za token 2x nie mogą

  • 3. Data: 2008-11-02 20:44:48
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > mogą, jeśli nazwą tę opłatę jakoś tam... np. nie za token ale za kartę
    > za dostęp do netu, za to że słońce świeci, to mogą. Za token 2x nie mogą

    Albo 36 za wydanie, a 2zl za uzywanie.
    Na e-koncie PRO jest darmowy token. Chociaz chyba jest tam jakis warunek, ze
    trzeba sie nim posluzyc iles tam razy, by byl darmowy. Sprawdz sobie w TOiP.
    Niemniej mam juz drugi i nigdy nie placilem.

  • 4. Data: 2008-11-03 05:26:44
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > ze trzeba sie nim posluzyc iles tam razy, by byl darmowy. Sprawdz sobie w
    > TOiP. Niemniej mam juz drugi i nigdy nie placilem.
    token dlugo nie uzywany ulega rozsynchronizowaniu, wtedy trzeba dzwonic na
    infolinie i fatygowac konsultanta co wiadomo jest dla banku "kosztem"
    wiec w/g mnie ta oplata , ktora jest gdy tokenu sie nie uzywa jest de facto
    oplata za pozniejsze synchronizowanie
    zreszta, jak mozna do banku nie logowac sie przez miesiac?

  • 5. Data: 2008-11-03 14:32:11
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Damian <x...@o...pl> napisał(a):

    > token dlugo nie uzywany ulega rozsynchronizowaniu,

    Czy to pewne (w przypadku tokena sprzętowego) ?

    Mój nie był używany ok.3 mcy i nadal jest OK.

  • 6. Data: 2008-11-03 18:05:19
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Zbigniew Demidowicz <d...@g...pl> wrote:

    > Czy to pewne (w przypadku tokena sprzętowego) ?
    > Mój nie był używany ok.3 mcy i nadal jest OK.

    tak, ale po dłuższym czasie - rok-dwa.

    a.