  • 1. Data: 2008-11-03 09:43:17
    Temat: egzekucja z rachunku ;-)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    witam

    może ktoś ma jakieś doświadzenia, otóż dostałem "zawiadomienie o zajęciu
    prawa majątkowego..."

    - z tyt. się zgadzam i mam zamiar zapłacić (to jakiś stary mandat)

    US nakazuje bankowi, aby nie dokonywał żadnych wypłat z rachunku bankowego i
    niezwłocznie przekazał kwotę na pokrycie dochodzonych należności...

    rachunek nie został jeszcze zajęty i teraz:
    czy zapewnić tam środki i poczekać aż bank sam wykona dyspozycję czy może
    samemu wykonać przelew?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-11-03 09:45:24
    Temat: Re: egzekucja z rachunku ;-)
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 03 Nov 2008 10:43:17 +0100, RobertS napisał(a):

    > rachunek nie został jeszcze zajęty i teraz: czy zapewnić tam środki i
    > poczekać aż bank sam wykona dyspozycję czy może samemu wykonać przelew?

    Teraz płacić nie ma co, i tak bank wykona zarządzenie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-11-03 09:57:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Teraz płacić nie ma co, i tak bank wykona zarządzenie.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd

    rozmawiałem z US, jak zapłacę to wyślą info, że egzekucja zdjęta, a nawet
    gdyby bank potrącił drugi raz to US odda, bo "nie mogą karać 2x za to samo"
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-11-03 10:05:17
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > rozmawiałem z US, jak zapłacę to wyślą info, że egzekucja zdjęta, a
    > nawet gdyby bank potrącił drugi raz to US odda, bo "nie mogą karać 2x
    > za to samo" ;-)
    US odda (nie bez biurokracji), ale nie odda bank opłaty / specjalnej
    prowizji za zajęcie się sprawą, za wykonanie przelewu, a zwykle na takie
    okoliczności specjalne stawki bank ma. Średnia to chyba ~ 50 zł.

  • 5. Data: 2008-11-03 10:12:27
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > US odda (nie bez biurokracji), ale nie odda bank opłaty / specjalnej
    > prowizji za zajęcie się sprawą, za wykonanie przelewu, a zwykle na takie
    > okoliczności specjalne stawki bank ma. Średnia to chyba ~ 50 zł.

    mBank liczy sobie 4 zł za wykonanie przelewu, innych opłat nie zauważyłem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-11-03 10:30:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:

    > mBank liczy sobie 4 zł za wykonanie przelewu, innych opłat nie zauważyłem

    XXXV. Inne opłaty i prowizje
    3. Opłata za realizacje tytułu wykonawczego - za ka0dy wykonany
    przelew 30 PLN
    a nie przypadkiem to?
    KJ

  • 7. Data: 2008-11-03 12:57:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > XXXV. Inne opłaty i prowizje
    > 3. Opłata za realizacje tytułu wykonawczego - za ka0dy wykonany
    > przelew 30 PLN
    > a nie przypadkiem to?
    > KJ

    to jednak jest coś takiego, mam nadzieję, że wykonam przelew zanim zrobi to
    bank!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-11-03 12:59:50
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > to jednak jest coś takiego, mam nadzieję, że wykonam przelew zanim zrobi
    > to bank!

    Niemniej jednak lepiej wytransferuj środki z mBanku na pewien czas, bo ten
    bank jest nadgorliwy w takich sytuacjach i potem będziesz to tygodniami
    reklamował na mLinii.

    marekz

  • 9. Data: 2008-11-03 13:08:28
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 03 Nov 2008 13:59:50 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Niemniej jednak lepiej wytransferuj środki z mBanku na pewien czas, bo
    > ten bank jest nadgorliwy w takich sytuacjach i potem będziesz to
    > tygodniami reklamował na mLinii.

    Nie wiem czy wiesz do czego namawiasz.
    Wyprowadzenie środków z rachunku, co do którego jest zajęcie może
    prowadzić do niemałych problemów. (Inna sprawa, że bank nie powinien do
    tego dopuścić.)

  • 10. Data: 2008-11-03 13:09:15
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 03 Nov 2008 13:57:09 +0100, RobertS napisał(a):

    > to jednak jest coś takiego, mam nadzieję, że wykonam przelew zanim zrobi
    > to bank!

    Bank to zrobi dopóty, dopóki nie dostanie od organu egzekucyjnego
    postanowienia o umorzeniu egzekucji.
    Nie sądzę byś zdążył.