  • 1. Data: 2008-11-02 15:44:01
    Temat: chamstwo img siega zenitu
    Od: "sarewetATATwp.pl" <s...@A...pl>

    Dobrze sobie kombinujecie! Kończy mi się VisaElectron -
    dopisujecie do konta nową nieaktywną Vise i przysyłacie ją do
    domu. Czy liczycie ze dam się nabrać i aktywuję Visę zamiast
    VisaElectron? Jakim Prawem wystawiacie Państwo na moje nazwisko
    nową kartę bez pytania mnie o zdanie?

    Moze Wy nie jesteście już ING tylko ING Provident?

  • 2. Data: 2008-11-02 16:09:24
    Temat: Re: chamstwo img siega zenitu
    Od: sauer <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Nov 2008 16:44:01 +0100, sarewetATATwp.pl napisał(a):

> [...]
    > nową kartę bez pytania mnie o zdanie?
    >
    > Moze Wy nie jesteście już ING tylko ING Provident?

    Nie wyzywaj od razu od chamów - visa zmieniła logo i tyle !

  • 3. Data: 2008-11-02 18:00:51
    Od: "Zdzislaw" <k...@i...eu>

    Użytkownik "sarewetATATwp.pl" <s...@A...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nową kartę bez pytania mnie o zdanie?
    >
    > Moze Wy nie jesteście już ING tylko ING Provident?
    Spokojnie to tylko zmiana "marki". Otrzymasz "Karta płatnicza do rachunku
    VISA"- jest to zwykla plaska debetowka. Jezeli myslales, ze dadza Ci
    kredytowke, to nic z tego.
    Z.

  • 4. Data: 2008-11-03 20:30:57
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Zdzislaw" <k...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Spokojnie to tylko zmiana "marki". Otrzymasz "Karta płatnicza do rachunku
    > VISA"- jest to zwykla plaska debetowka. Jezeli myslales, ze dadza Ci
    > kredytowke, to nic z tego.

    Może, ale ING ostatnio wysyła też nieaktywne płaskie kredytówki
    (pomarańczowe). Ale żeby je aktywować, trzeba iść do oddziału.